Tül Kapı Süsü

SAM_4123

8052468c-3215-45c2-8e07-f3843201d8c3wallpaper

Bu tül kapı süsünü yayınlamayı unutmuştum.Hazır taşınacakken resmini çekip paylaşmak istedim.Biz bunu ilk olarak evlendiğimiz zaman gelin çiçeğiyle yatak odası kapısında kullanmıştık.Sonra Gülse doğunca ara ara çiçeği çıkarıp onun için yaptığım süsü takarak kullandık.

İhtiyacınız olan 2 renk tül.Uzunluğu yaklaşık 2 metre kadar.Araba süslemek için kullanılan malzemeden bizimki.Önce bir rengi daha sonra üzerine diğer rengi bağlayarak bu hale getirdim.Hem üstten hem de alttan bağlanmalı.Ön tarafta kalan tüllerle örgü gibi yaptım ve daha güzel oldu.Ortasındaki boşluktan çiçeğin tellerini geçirdik mi tamam.Başka bir süs takılacaksa da ya tüllerin arasına geçirebilirsiniz ya da silikonla tüle yapıştırabilirsiniz.Ya da iğneleyebilirsiniz tercih sizin.Yukarıda verdiğim linkte tülün arasına sarılı ordan inceleyebilirsiniz.Fikir olsun diye…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı BEBEK HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

