Doğumgünü Dosyası ” Pasta Standı ve Dekoratif Çerçeve Yapımı “

988bf9d5-fc88-4c61-9819-7dacf08b9479wallpaper
Doğumgünümüzü atlattık çok şükür.Her anlamda çok güzel geçti.Gülse de sağolsun pek huysuzluk yapmadı.Şu aralar diş çıkarma döneminde genel olarak huysuzuz ama o gün o kalabalıkta bir ara uyudu bile!!!

Yavaş yavaş hazırlıklardan başlayıp doğumgünü görüntülerini paylaşacağım sizinle.Malum o kadar çok şey yaptım ki hem onları toparlamak hem de yazıp paylaşmak kolay olmuyor.Bir de Gülse’nin huzursuzlukları bir yandan biraz yavaş ilerliyoruz.Ama bloğumuzu çok önemsiyoruz ve paylaşmaya devam ediyoruz.Bunları bir yayınlayalım yakında bir de Diş Buğdayı partimiz var.

SAM_4556

Pastayı kendim yaptım.Bunun için o kadar büyük bir pastayı taşıyacak bir stand yapmam gerekiyordu.Ben de resimde gördüğünüz büyüklükte bir karton kestim(2 katlı).Birbirine bantladım ve kendinden yapışkanlı kağıtlarla yapıştırdım.Üzeri parlak sarı-beyaz tonlarda seçtim ki hem şık görünsün hem de orijinal pasta standlarına benzesin.

SAM_4558

Dekoratif çerçevemiz de kartondan.2 katlı kartonu çerçeve şeklinde kestim.Hatta ortasından çıkan diktörtgen parçayı pasta standı olarak kullandım.Çerçeve görünümü vermek için de siyah-beyaz kendinden yapışkanlı kağıt kullandım.Doğumgününe ve Minnie temamıza uygun nesneler de koyduktan sonra çerçevemiz de hazır.

SAM_4552

SAM_4555

SAM_4682

Herşeyi hazır almaktansa kendimiz bu şekilde pratik çözümler üretebiliriz.Çerçeve o kadar çok beğenildi ki herkes onunla resim çektirmek istedi.Her parti için ayrı ayrı çerçeve hazırlamaya da gerek yok.Üzerindeki süsleri değiştirip farklı temalar için de kullanılabilir.Mesela ben diş buğdayı için de bunu kullanmayı düşünüyorum.Fikir olsun diye…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Doğumgünü Dosyası ” Pasta Standı ve Dekoratif Çerçeve Yapımı “ için 2 cevap

  1. sibel tuncer dedi ki:

    Diş buğdayı atlattım ben neyse ki :)bi de doğum gününü atlatsak. fikir edinmek isterseniz bakabilirsiniz.

    http://uptosibel.blogspot.com/2013/06/girayin-disi-cikti.html

    • güldane dedi ki:

      diş buğdayı da en az doğum günü kadar özel bir gün.Gülse’nin dişleri doğum günü sıralarında çıktı.Ama ben özel olsun diye ikisini bir arada kutlamak istemedim.Hemen doğumgününün arkasından diş buğdayını da yaptık.Ama yayınlama fırsatı bulamadım.En kısa zamanda paylaşacağım inşallah.Sizinkine de hemen bakıyorum.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

