Diş Bebek

DİŞ BEBEKSAM_3132SAM_3133SAM_3135
Gülse’nin dişleri bu aralar çok kaşınıyor.Ha olur da dişi çıkarsa,ben de diş buğdayı yaparsam,ona hatıra olarak diş bebeği kalsın istedim ve bu bebeği yaptım.Önce gazeteye diş şekli çizdim ve kestim.Beyaz kumaşı ikiye katladım.Sonra gazeteyi kumaşın üstüne koydum,kaymaması için iğneledim ve kestim.Kumaşın bir tanesinin ortasını makasla ağız şeklinde kestim.Pembe temizlik bezinden o delik ölçüsünde parça kestim.Üzerine de dişe benzer 2 yuvarlak beyaz parça kestim ve silikonla yapıştırdım.Tersten 2 beyaz kumaşı diktim.Tam kral tacının olduğu yeri dikmedim.İçini silikonla doldurdum.Boş bıraktığım yeri de diktim.Sarı temizlik bezinden taç yaptım ve silikonla yapıştırdım.Oynar göz ve dudağının iki yanına 2 pembe yuvarlak yapıştırdım.Veeee ortaya böyle bir bebek çıktı.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

