Kas Gelişimi İçin

KAS GELİŞİMİ
Gülse kurdaleyi çok seviyor.Nerde bir kurdale görse hemen tutup çekmek istiyor.Bu aralar baş parmağı ve işaret parmağıyla küçük nesneleri tutup çekmeye çalışıyor.Ben de ona bir kolaylık sundum.Yoğurt kutusuna bıçakla çizik attım ve renkli kurdaleleri buraya bağladım.İlk yaptığımda Gülse nasıl olacağını kestirememişti.Sadece ucunu tutup ağzına sokmaya çalışıyordu.Önce ben gösterdim sonra onunla beraber yaptık.Şimdi onu görünce hemen tutup çekiyor ve kasları da bu şekilde güçlenmiş oluyor.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP, MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Kas Gelişimi İçin

  1. jale dedi ki:

    Merhaba , blogunuzu beğenerek okuyorum. Çok faydalandığımı da söyleyebilirim.Hangi ayda neyi yaptığınızı belirtmek de faydalı olmuş.Yukarıdaki aktiviteyi kaç aylıkken yaptınız acaba?Kolaylıklar dilerim.

    • güldane dedi ki:

      teşekkür ederim,beğenmenize sevindim.tam net hatırlayamadığım için yazılış tarihine baktım 8 aylıkken.Zaten tutup çekmeyi seviyordu o zamanlar çok oynadık biz bununla.Daha fazla ip de konulabilir.Ya da ip yerine dondurma çubukları da olur çekip çıkarabilir.Ama kurdale uzun olunca çektikçe çekesi geliyordu.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

