Ör Sök Bere

bereSAM_3217
Çok kolay bir bere tarifi.Tek sıkıntısı o kadar ördükten sonra sökülmesi:)Ama deseni bu şekilde oluşuyor napalım.Gülse’ye örmek için başladım ama 3 tane yaptım,çünkü sayıyı bir türlü ayarlayamadım.İlk ördüğüm büyük oldu ben kullanıyorum şimdi.İkincisi çok küçük oldu.3.de artık Gülse hanımın başına göre yapabildim.Ben orta kalınlıkta bir yumak ip alıp ikiye katladım.Siz isterseniz daha kalın bir ip alabilirsiniz.İlmek sayısı ipin kalınlığına göre değişiyor.İlk önce kendime yaptığım berenin ölçüsünü vereyim.29 ilmekle haroşa 40 sıra ördüm.10 ilmeği normal kestim.Diğerlerini 1 ilmek kestim 1 ilmek boşa bıraktım.Bu şekilde sıra sonuna kadar gittim.Sonra aşağı doğru her boş bıraktığım ilmeği söktüm.İki ucu birbirine diktim.Tepesini de dikerek büzdüm.
Gülse’ye ördüğüm ise 24 ilmek haroşa 30 sıra.8 ilmeği normal kestim diğerlerini 1 kesip 1 bıraktım.Diğer işlemler aynı.Siyah berenin üzerindeki süsü silikonla yapıştırdım.Yeşilin üzerindeki ise Gülse’nin tokası.Yapıştırmadan öylece iliştirdim.Resimdeki Gülse’nin kafasındaki bere büyük olan,yapar yapmaz çekmiştim.Kendisi de maşallah güzel poz verince paylaşmak istedim.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

