Panda Yastık

yastıkSAM_3140SAM_3143
Aslında ismi panda bebek olmalıydı ama Gülse bu aralar yastık gibi kullandığı için bu şekilde anlatmalıyım diye düşündüm.İhtiyacımız olan siyah,beyaz kumaş ve silikon.Öncelikle gazete kağıdına şeklini çizip kumaşa iğneledikten sonra kesin.Ön yüz olarak kullanacağımız kısıma siyah kumaştan(ben polar kullandım)göz,burun,ağız çizip kesin ve dikin.(isterseniz silikonla yapıştırın)Kulakları ve ayakları için de yuvarlak parçalar kesin ama her biri için 2şer tane kesmemiz lazım çünkü arkadan baktığımız zaman kumaşın tersi gözükmemeli.Her 2 parçayı birbirine dikin.Pandamızın şirin göbeği için ince bir şerit kesip ortasına da fiyonk yapabilirsiniz.Ön taraf bittikten sonra beyaz kumaşları tersinden dikin ama kulakları ve ayakları dikeceğimiz yerler için biraz boşluk bırakın.Sonra ön yüzünü çevirip kulak ayak boşluklarından elyafla doldurun.Son olarak boşluklara kulaklarını ve ayaklarını dikin.Ben kulaklarını,ayaklarını ve şeritteki fiyonku silikonla yapıştırdım.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı BEBEK HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

