Gülse’nin Kitapları 09 : Masal Otobüsü Düt Düt

SAM_3248

SAM_3251
Gülse’nin masal kitabı.Aslında bu da ilk aldıklarımdan ama tanıtımı biraz ertelendi.Önceden Gülseyle beraber uzanıp ona burdan masallar okurdum o da resimlere bakar kendince konuşurdu.Ama artık bu şekilde okuyamıyoruz.Çünkü eline alıp sayfalara dokunmak istiyor.Bana okutmuyor yani.Yalnızca uyumadan önce onu yatırıp okuyabiliyorum.Bu şekilde 4-5 tane daha masal kitabımız var.100 temel eserlerden.Bittikçe bir başkasını okuyorum.Çünkü uyku rutinlerimizden biri de uyumadan önce masal okumak.Kitapta kullanılan resimler çok canlı ve masallar değer eğitimiyle ilgili.Her masalın başında konusu yer alıyor.Bu serinin başka kitapları da var.Niye bilmiyorum ben Düt Düt’ü seçtim.Beğeniyoruz, arzu edenlere tavsiye ediyoruz.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

