Bebe Bisküvisi

SAM_3367

SAM_3368

SAM_3369
Gülse’nin bisküvisini de kendim yapıyorum.Bu malzemelerle 42 tane bisküvi elde ediyoruz.Çok yumuşak olmuyor,kullanırken ılık sıvılarla püre haline getirebilirsiniz.Biz meyvelerle beraber de kullanıyoruz ya da pamuğum kendi yiyor dişlerini kaşıyor.
MALZEMELER
2 çay bardağı un
2 çay bardağı pirinç unu
Yarım çay bardağı irmik
4 yemek kaşığı erimiş tereyağ
2 yemek kaşığı pekmez
9 yemek kaşığı süt
1 tatlı kaşığı kayısı püresi
YAPILIŞI
Tüm malzemeleri karıştırın.Güzelce yoğurun.Rulo şeklinde sarıp 1 parmak genişliğinde kesin.Üzerine bıçakla çizikler atın.200 derece fırında 10 dakika kadar pişirin.Sıcak fırının içinde tutmayın daha fazla kararmasın.Bisküvi şekerli olmuyor,isterseniz pekmezi de atmayıp bebeğinize yedirirken ilave edebilirsiniz.Şimdiden miniklere afiyet olsun…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN MENÜSÜ içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Bebe Bisküvisi

  1. canım çok güzel görünüyolar, nerde saklıyosun ve taze kalma süresi ne kadar acep?ılık sütlemi ıslatıcas?tabi benim bebişime daha erken ama öğrenicem bu sayede:)çok sağol.

    • güldane dedi ki:

      canım benim ben kavanoza ya da tupperware kaplarına koyuyorum ama herhangi bir saklama kabı da olur çünkü bayatlamıyor bu bisküviler.Sağılmış anne sütünü 2-3 bisküviyle beraber bir kaseye koyuyorum.Bu kaseyi de sıcak su konulmuş başka bir kasenin içine koyup ılımasını sağlıyorum.Anne sütünü direk ısıtamadığımız için bu şekilde yapıyorum.Ama kayısı kompostosu,portakal,mandalina ya da başka bir meyve suyu,ıhlamurla bile ezip yedirebilirsin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

