Park Yatak

PARK YATAK SON

park yatakk
Bu yaz taşınacağımız için Gülse’ye ayrı bir oda yapmadığımızı söylemiştim.Bu yüzden kullanışlı olacağını düşündüğümüz için park yatak almaya karar verdik.Hafifti ve bu yüzden istediğim yere taşıyabilecektim.İl dışına tatile gittiğimiz zamanda bebek yatağını aramayacaktı,çünkü katlanıp çanta haline gelme özelliğinden dolayı yanımızda taşıyacaktık.Peki neden Exor Baby tercih ettim?Park yatakların genelde bir üst tarafını kullanıyoruz bir de en altı.Bebek hareket etmeye,dönmeye başladığında en alta indirmek zorunda kalıp,indirip kaldırırken zorluk yaşabiliyoruz.Bu yatakta üç kademe var.Yani bi de orta kademe var.Böylece 6 aydan sonra orta kısıma indirebiliyoruz.Ben genel olarak memnunum.İstediğimiz her yere götürdük.Sallarken biraz gıcırtı çıkarabiliyor ama ben sallamadığım için şikayetçi değilim.Ölçüsü 70e 100.70 olması iyi geniş,boyu diğer park yataklara göre kısa.Yani genelde 60a 120,ya da 70e 110 olur.Bu yatak 70e 100.Ama zaten 100 olduktan sonra artık başka yatak alırız napalım:)İnce bir cibinliği var,bu benim çok işime yaradı.Bebek arabasında,araba koltuğunda da kullandım.Yazın sineklerle başetmek için birebir.Rahat rahat uyudu miniğim.Yan taraftaki gözler de içine eşyalarını ve bezlerini koymak için çok kullanışlı.Alt değiştirme aparatını nerdeyse ilk 3 ay kullandım.Ürünün farklı renleri de mevcut.Biz aldık,memnunuz.Park yatak araştıran anneler için bir seçenek.

Genel özellikleri şöyle;
* Kullanım alanı, bebek beşiği ve oyun parkı
* Doğumdan itibaren kullanılabilir.
* Alüminyum ve metal gövde
* Pratik katlama özelliği ve küçük hacmi sayesinde , seyahat esnasında bebeğiniz artık beşiği ile birlikte seyahat edebilir.
* Çok kolay taşınabilirlik.
* Çıkartılabilir cibinlik.
* Fermuarlı hamak ( Yatak içerisinde askı vs. bulunmaz ferah bir kullanım alanı sağlar)
* Üç kademeli beşik seviyesi ( Bebeğinizin gelişimine göre yatak derinliğini üç kademe ayarlayabilirsiniz, Anne için maksimum rahatlık, bebek için maksimum güvenlik sağlar)
* İstenildiğinde, çok kolay bir şekilde sallanabilir.
* Titreşim, müzik ve gece lambası aparatı ile bebeğinize, eğlence ve uyku rahatlığı sağlayabilirsiniz.
* İki kademeli, oyuncaklı tente ile bebeğinizi direk ışıktan koruyabilirsiniz.
* Fermuarlı ileri yaş bebek kapısı sayesinde, kendisinin beşiğe girip çıkmasına imkan sağlar.
* Üç katlı Oyuncak ve malzeme sepeti.
* Alt değiştirme minderi, bebeğinizin bakımını kolayca yapabilmenizi sağlar.
* Tekerlekleri sayesinde ev içerisinde rahat bir şekilde hareket ettirip belirli bir alana bağımlı kalınmaz.
* Ürün ağırlığı : 13kg
* Yatak ölçüsü 70*100 cm
* Kurulu ölçü 75*135*88 cm (dıştan-dışa)

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı ALDIK,MEMNUNUZ içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Park Yatak

  1. sabahattoprak dedi ki:

    Reblogged this on dugun nikah aksesuarlari and commented:
    ben bayıldım

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

