Sebze Çorbası

100a3d24-50db-48ef-be71-a8b698f90958wallpaper
Bebekler için vitamin deposu sebze çorbası.Bazı bebekler başlangıçta sevemeyebiliyor ama sevmedi diye bırakmamak lazım.Belli aralıklarla tekrar içirmeye çalışın.Zamanla alışacaktır.
MALZEMELER
1 patates
1 havuç
2-3 çiçek brokoli
7-8 halka kereviz
5-6 halka bal kabağı
Yarım küçük kabak
1 küçük soğan
1 yemek kaşığı kırık pirinç
YAPILIŞI
Tüm malzemeleri tencereye koyun ve yarısına kadar sıcak su ekleyin.Piştikten sonra blenderdan geçirin ve üzerine biraz zeytinyağı gezdirin.İstediğiniz sebzeyi ilave edebilirsiniz.Ben kereviz,balkabağı,kabak gibi sebzeleri küçük küçük doğrayıp dondurucuya atıyorum.Gülse’ye çorba yapacağım zaman ordan biraz çıkarıp atıyorum çorbasına.Ayrıca tahmin edeceğiniz üzere herşeyden biraz koymamıza rağmen bu çorba biraz fazla oluyor.Ben süt saklama poşetlerine 100 cc kadar koyup derin dondurucuya atıyorum,sabahtan çıkarıp kendi kendine çözülmesini bekliyorum ve öyle yediriyorum Gülse’ye.Miniklere afiyetle…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN MENÜSÜ içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

