Bebek Arabası

ae69c576-e274-40df-a14e-4b78f986d1a6wallpaper

simplicityPlus
Genel Özellikler
Kodu : 69083
Ürünün Kodu: 60900

Ürünün Adi : Chicco Simplicity Puset
Markasi : CHICCO
Üretim Yeri : Italya
Markanin Ait Oldugu ülke : Italya

Kalite Belgeleri : CE

Hitap Ettigi Yas Araligi : 0+ yani ( Dogumdan Itibaren Kullanima Uygun)

Özellikleri :
• Simplicity küçük bir puset olmasina ragmen genis ve rahat bir oturma bölümü vardir.
• Küçük bagajlara kolayca sigdirilir ve bundan dolayi sadece sehir içinde alisverislerde degil, tatillerde de kullanimi idealdir.
• Son derece hafif alüminyum ve süper kompakt gövde anneye daha fazla manevra kolayligi ve hareket serbestligi saglar.
• Ayrica kapali iken de tasinmasini kolaylastiran pratik bir tutma kolu vardir.

Fonksiyonlari :
• Sert isleleti sayesinde sirt dayama bölümü maksimum destegi saglarken tamamen yatay olarak dahil çocugu rahatsiz etmeden 4 farkli pozisyonda ayarlanabilir.
• Hareket ettirilebilir yapisi sayesinde heryerde , en dar alanlarda bile rahatlikla kullanilir.
• Tek elle bile kolaylikla sürmeye olanak saglayan birlesik tutma kolu ile donatilmistir.
• Tek elle açip kapatilir.Kullanilmasi kolaydir.
• Yagmurluklu yazlik-kislik tente bebegi sirt dayama bölümü egik pozisyonda iken de gerek günesten ve yagmurdan korur.

Tasima Kapasitesi : 18 kg. kadar tasima kapasitesi

Ürün Madde Içerigi: %100 Poliyester Kumas.Demir

Temizleme Sartlari : Silinerek Temizlenir.

Paket Içerigi :
• Iskelet,
• Standart olarak sunulan seffaf yagmurluk ve katlanabilir siperligi,
• Üst günes tentesi.
Şimdi gelelim ayrıntılara.Yukardaki özelliklerin hepsi mevcut.En çok hoşuma giden küçük bir çantasının olması.Hemen ulaşmak istediğim eşyaları oraya koyuyorum ki çantada bulmak bazen zor oluyor.Kendim kolaylıkla taşıyabiliyorum.Çok ağır değil.Üst tarafta fileli bir kısmı var ki bu da çok kullanışlı.Ben arabayı sürerken Gülse’nin ne yaptığını oradan görebiliyorum.Tek eksi olarak nitelendirilecek şeyi varsa eğer çift yönlü olmaması.Bazen Gülse beni görmek istiyor çünkü.O zaman da ön tarafa gidip konuşuyorum onunla.Küçükken de ters sürerdim.Ama zaten o küçükken hiç arabasında durmadığı için çok sorun yaşamadık bu konuda.Yeni yeni kullanıyoruz adam akıllı.Sürmesi de rahat,takılma olmuyor.Biz sadece bebek arabasını aldık,bunun araba koltuğu da mevcut ve bebek arabasına takılıyor.Bizimki mor.Ürünün farklı renkleri mevcut.Bazen çarşıda durdurup düşüncelerimi alan oluyor.Yukarıda çeşitli resimlerini ve de miniğimin içindeki resmini veriyorum.Alt kısımda da ayrıca açıklamalar mevcut.Aldık,memnunuz.Bebek arabası araştıran annelere bizden bir seçenek…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı ALDIK,MEMNUNUZ içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

