Gülse’nin Kahvaltısı

ce40dc27-d1a7-48fb-8830-708f1a658932wallpaper
Yaklaşık 1,5 aydır Gülse bizimle beraber aynı saatte,aynı masada kahvaltı yapıyor.Klasik Gülse kahvaltısını sizlerle paylaşalım istedik.2 günde 1 yumurta sarısı yiyor minik kuş.Yumurtayı her zaman bu şekilde değil ama hep pişmiş tüketiyor;omlet ya da menemen gibi.Her gün lor peyniri,zeytin,tam buğday ekmeği,tahin-pekmez karışımı yiyor ve meyve suyu içiyor.Meyve suyunda mutlaka portakal var,ama yanına başka meyveler de sıkıyorum.Portakal-nar,portakal-greyfurt,portakal-mandalina gibi.Tabi bunların yanında kendimize yaptığım şeylerden de yediriyorum.Patates,menemen gibi.Resimde bir de karıştırılmış halini koydum,Peynir,yumurta ve zeytini biraz zeytinyağı ilavesiyle ezip yediriyorum.Ama her zaman bu şekilde karıştırmıyorum.Tek tek yediriyorum çoğu zaman.Yumurta yedirmediğim zamanlar peynirin içine maydanoz da doğruyorum.Kahvaltıda püre yerine bu şekilde taneli gıdalar yediriyorum ki bunlara da alışabilsin.Bizden miniklere küçük bir alternatif.Afiyetle…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN MENÜSÜ içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to Gülse’nin Kahvaltısı

  1. Hülya Çoban dedi ki:

    Afiyet olsun Gülse’ye maşallah çok tatlı. Oğlumun kahvaltılarına çok benziyor 🙂 bende püre yerine taneli gıdalar veriyordum oğluma yemek konusunda hiç problem yaşamadık.

  2. çok güzelmiş, lor peyniri kendinmi yapıyosun canım?bide 5,5 aylıkta elma suyunun zararı olurmu acep, sen veriyodun sorun oldumu??

    • güldane dedi ki:

      evet cnm kendim yapıyorum onu da paylaşıcam en kısa zamanda.Ben Gülse 5.ayını bitirdi başladım ek gıdaya.Önce 1 çay kaşığı elma suyu verdim.Sonra biraz artırdım ama her gün düzenli vermedim.Bebek alışkın olmadığı için kabız olabiliyor çünkü.Cam rendede elmayı rendeledim sadece suyunu verdim 1 hafta falan geçtikten sonra püresini de verdim çok az.Sonra armut suyu,elma-armut karışık bu şekilde başka meyveler de ekledim.Her hangi bir yerinde kızarıklık olursa 2-3 gün sonra tekrar verirsin gözlemlersin.6.aya kadar bu şekilde az az verdim sonra sebze püreleri,sebze çorbası,yoğurt,komposto bu şekilde devam ettim.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

