Bebek Telsizi

459bdde6-d084-436b-b8f3-9086bd74659dwallpaper

GENEL ÖZELLİKLER
Modeli=Chicco Klasik Bebek Telsizi
Analog Bebek Telsizi bebeğiniz ile kesintisiz bir iletişim kurmanız için idealdir.Bebeğinizi uyurken veya oynarken, rahatsız etmeden dinleyebilir ve gözlemleyebilirsiniz. 2 kanal seçeneği parazit ihtimalini engellerken, ışıklı ekranı bebeğin odasındaki ses seviyesini işaret eder. İki ünitesi de şarj edilebilir batarya ile veya fişe takılı şekilde kullanılabilir. (adaptörler içeriğe dahildir)
Aktarım frekans kanalı: 40.67-40.69MHz
Çekim aralığı: 150 m
* Uygun çekim alanı ve engel olmaması kaydıyla
150 m çekin aralığı, ses aktivasyonu, ebeveyn ünitesi dahil şarj edilebilir batarya, 230V~, 50/60Hz /

Genel olarak böyle,benim tecrübelerime gelirsek eğer şu anda olmazsa olmazım diyebilirim.Bu olmasaydı eğer 40 kere Gülse’nin odasına girer çıkardım uyuyor mu,uyandı mı,öksürdü mü,ses mi geldi diye.Ama telsiz olduğu için çok rahatım.En ufak bir sesi bile duyabiliyorum.Kolunu kaldırsa bile bir tıkırtı geliyor,ışıklar yanıyor.Her 2 telsizde adaptörle ve pille çalışabiliyor.Biz Gülse’nin yanındakini fişe takılı olarak,diğerini de pille kullanıyoruz.3 adet şarj edilebilir pil ürünle beraber geliyor.Şarj için ayrıca makineye gerek yok,telsizin fişi takılıyorken aynı zamanda şarj da ediyor.Salonda genelde fişe takıyorum,diğer odalara giderken yanıma alıyorum.Böylece bir taraftan dolmuş oluyor.Çekim gücü iyi.Yazın annemlerin 2 katlı evinde aşağıda ve yukarıda kullandım gayet rahat ettim.Biz balkonda otururken Gülse de rahat rahat uyudu benim de içim rahat etti.Misafirliğe falan giderken yanımda götürüyorum.2 kanal seçeneği var.Bu ne demek?Eğer parazit olursa hemen kanalı değiştiriyorsunuz(her 2 sini de)sorun ortadan kalkıyor.Şimdi hiç mi olumsuz birşeyi yok diye sorarsanız var.Bazen hatlar karışabiliyor:)Başka sesler de duyulabiliyor.Gülse ses çıkarıyo zannediyorum ama üst komşunun bebeğinin sesi geliyor.Ama bu benim için çok çok büyük bir problem olmadı.Kanalı değiştirdim ya da gittim baktım Gülse’ye.Bu şekilde hallettim.Her zaman olan bir sorun olmadığı için olumlu yönlerinin yanında olumsuzu göze batmıyor açıkçası.Diğer telsizler daha mı iyi yoksa daha mı kötü bir fikrim yok ama kendi katagorisinde diğerlerine göre biraz daha uygun sanki.Aldık,memnunuz.Telsiz araştıran annelere bizden bir seçenek….

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı ALDIK,MEMNUNUZ içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

