İlk Arabam

630788a1-7b4d-400c-bf16-032b646150b0wallpaper

GENEL ÖZELLİKLERİ
Modeli=Playskool İlk Arabam
• Capcanlı renkleri ve göz alıcı tasarımıyla minikler ilk adımlarını yine İlk Arabam ile atacak.
• Kolayca dönüştürülebilen İlk Arabam’ı ilerleyen yaşlarda araba modunda kullanmak da mümkün..
• Emekleme dönemine gelmiş çocukların yürüme aşamasındaki en büyük yardımcısı.
• Çocuk ona tutunarak destek alıyor, İlerledikçe de birlikte hareket ediyorlar.
• Denge sağlamayı, adım atmayı, böylece yürümeyi öğretiyor.
• Üstelik bu aşama geçildikten sonra bir kenara atılacak bir oyuncak da değil.
• Büyüdüğünde katlanarak çocuğun üzerine binip gezebileceği şirin bir arabaya dönüşüyor.
• Çocuk bacakları ile zeminden destek alarak hareket ediyor.
• Bacak kaslarının güçlenmesi de sağlanmış oluyor.
• Önemli özelliklerinden bir tanesi de oldukça güvenli olması.
• Emekleme aşamasında yanlara kayar vaziyette dizayn edilmiş tekerlekleri ile neredeyse devrilmesi imkansız hale getirilmiş.
• Araba olarak kullanıldığı vakitte ise çocuğun tutacağı yerler çok kalay kavrayabileceği şekilde tasarlanmış.
Ürünün Ebatı: 20x43x34 cm’dir.
Ürünün Ağırlığı: 2.5 kg’dır.
Hitap Ettiği Yaş Aralığı: 9 – 36 Ay arası
Markanın Ait Olduğu Ülke: İngiltere
Üretim Yeri: Uzakdoğu

Yürüteç mi yürüme arabası mı şeklinde tartışmalar sürerken önce kararımızı yüreme arabasından yana kullandık.(sonra yürüteç de aldık tabi onu da sonra anlatırım:)Öncelikle çok renkli olması bebeği kendine çekiyor.İlgilenmek,keşfetmek istiyor.Biz bunu Gülse çok küçükken aldık,hatta sonra arkadaşlarımız da hediye getirdi sağolsunlar.Başlangıçta emeklerken yanına gidip dokunmak bakmak istiyordu Gülse.Üst tarafta çıngırak,ses çıkaran oyuncaklar,altta da bir çekmece gibi küçük bir göz var.Bunu kaldırıp ağzına alıp kemirirdi bizim kuş.İçine oyuncaklar koyup almaya çalışırdı.İyi tarafı şu anda hem yürüme alıştırması olarak kullanılması sonra ise bir nevi arabaya dönüşmesi.Küçükken ben Gülse’yi üzerine oturtup dolaştırırdım evde.Şimdilerde gerçek anlamda kullanmaya başladı Gülse.Kolundan tutup benim yardımımla adım atıyor,yürüyor.Tabi tek başına bunu gerçekleştirmesi biraz zaman alacak.Yürüyüp adım atması için faydalı oldu mu diye sorarsanız şu anda hayır.Adım atabilmeyi yürüteçle öğrendi çünkü.Bunu küçükken yapamıyordu.Zaten yaş aralığı için 9 aydan başlıyor diyo.Tabi ben biraz aceleci olduğum için erken tanıştırdım Gülseyle arabasını:)Genel olarak Aldık,memnunuz.Bu konuda araştırma yapan annelere bizden bir seçenek…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı ALDIK,MEMNUNUZ içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

