Burun Aspiratörü

4b5df7ea-36e7-48cf-a236-0fa96fb33f74wallpaper

Genel Özellikler
Otribebe, bebeklerin burun tıkanıklığını gidermede etkili ve güvenli bir yaklaşım!
Bebekler 6 aylık olana kadar ağızdan nefes alabilme ve burun kanallarını sümkürerek temizleyebilme yeteneğine sahip değildir. Bu sebeple bebeklerinin burnu tıkandığında ebeveynlerin bu konuyu ihmal etmeden, kısa sürede bir sağlık uzmanına danışmaları ve bebeklerinin tıkanan burnunu etkin ve güvenli bir yöntemle temizlemeleri çok önemlidir.

Bebeklerin sağlıklı gelişimi için her türlü özeni gösterme ve onlar için tüm imkanları seferber etme vizyonuyla hareket eden Otribebe, bu sorunu çözmek için etkili ve güvenli bir yöntem geliştirdi. 2 adımdan oluşan Otribebe yöntemi uygulaması kolay ve etkin temizlik sağlayan bir yöntem olarak ailelerin ve bebeklerin burun tıkanıklığı sorununa doğal bir çözüm sunuyor.

Nasıl kullanılır?

Otribebe’nin özgün temizleme yönteminin adımları oldukça basit ve güvenlidir.
1. adım: Bebeğin burnunu Otribebe Monodoz ile nemlendirin.
2. adım: İçinde sünger filtresi olan değiştirilebilir ucu, aspiratörün gövdesine takın.
3. adım: Otribebe Nazal Aspiratör’ün ucunu bebeğin burun kanalının girişine dikkatli bir şekilde yerleştirin. (ancak ucu bebeğinizin minik burnunun içine sokmaya çalışmayın, girişine yerleştirmeniz daha etkin sonuç sağlayacaktır.)
4. adım: Ağızlık kısmını kullanarak yavaş ve düzenli bir şekilde içinize doğru çekin. Aynı işlemi diğer burun deliğine de uygulayın.
5. adım: Bebeğinizin burnunu tıkayan burun salgısı filtreye takılarak, değiştirilebilir uç içinde kalacaktır.
6. adım: Bebeğinizin burnu tamamen temizlendikten sonra tek kullanımlık değiştirilebilir ucu çıkarıp çöpe atın.

***Genel özellikleri yukarıda sıraladığım gibi.Bize göre ise ihtiyacı tamamen karşılayan bir ürün.Bebeklerin burun delikleri özellikle ilk aylarda çok küçük olduğu için yeterince temizlemek imkansız.Bu şekilde tam olarak temizleniyor.Tabi bebek büyüdükçe müdahale etmeye başlıyor ama bir şekilde oyalayarak durumu halletmek mümkün.Ben her zaman sıvı maddeyi sıkmıyorum.Zaten sadece aspiratörü mevcut bende.Ama hasta olduğu ve çok tıkalı olduğu durumlarda eczaneden fizyolojik serum aldık önce onu sıkıp sonra bununla çekiyorum.Ama genel kullanımlarda sıvı kullanmıyorum.Özelliklerinde ucu tek kullanımlık kullanın atın diyo ama yıkayıp tekrar kullanmak mümkün.Plastik olduğu için biraz sıcak su yardımıyla dezenfekte etmek mümkün.Paketten 3 tane uç çıkıyor.Bu şekilde kullanıldığında uzun ömürlü olabiliyor.Piyasada bombeli elle sıkmalı modeller de mevcut.Ama kullanmadığım için bilmiyorum,araştırdığım ve tecrübe edindiğim kadarıyla bu ürün bebeğinizi kolaylıkla rahatlatıyor.Burun aspiratörü arayan annelere bizden bir seçenek…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı ALDIK,MEMNUNUZ içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

