Balkabağı Tatlısı

04601413-0445-49bc-9d20-7d0afc3a2c8ewallpaper

MALZEMELER
Yarım kilo balkabağı
1 su bardağından 2 parmak az şeker
1 dilim kesme dondurma
Biraz çikolata sosu
Kırılmış ceviz
YAPILIŞI
Balkabağını temizleyip,yıkadıktan sonra iri iri doğrayın.Tencereye üzerine şeker koyarak bekletin.Ben fazla bekletmiyorum çünkü her halukarda ateşteyken şeker eriyor.Ocağa koyun,altını kısın ve yumuşayana kadar pişirin.Soğuduktan sonra tabağa alın.Üzerine dondurmayı koyun ve çikolata sosunu dökün.Cevizleri de ekledikten sonra tatlınız hazır.

*Şeker oranı kimilerine çok az gelebilir ama biz çok tatlı sevmiyoruz.
*Çikolata sosunu ben Dr.Oetkerin küvertür çikolatası var onu kullanıyorum.Paketi sıcak suda erittikten sonra döküyorum hemen donuyor,çok güzel bir çikolata sosu tavsiye ederim.
*Dondurma sezonu açıldı artık,dondurmalı tatlılardan kimse bizi alıkoyamaz:)
*Gülse de bayıla bayıla yedi,çok beğendi.
*Afiyet olsun…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı Tatlılar, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

