Kahveli ve Üzümlü Muffin

f39d133b-abee-4c9f-a972-a8c8ecd372cbwallpaper

3617aeaf-2f11-4352-8416-b59f0b5ce0d4wallpaper

Gelen hediyelerimle birşeyler yapmayı istiyordum ki arkadaşım sana gelicem diyince vakit bu vakit dedim ve yaptım.Silikon kalıpları ilk kullanımdan önce yağlamak gerektiği için biraz yağladım.Gayet pratik ve kekler düzgün çıkıyor.Makinede yıkama imkanı da mevcut.Daha önce kullandığım bir ürün olduğu için sıkıntı yaşamadım.Hatta malzeme biraz fazla gelince bendeki mevcut kalıplardan da kullandım.Çok şirinler,renkleri harika.Krema setinden bahsetmem gerekirse eğer o da çok kullanışlı ve şık.Elinizi bulaştırmaya gerek kalmadan plastik hazneye silikon torbayı koyup içine kremayı doldurmak yeterli.Çeşitli uçları mevcut.Kalan kremayı torbasını klipsleyip ağzını kapattıktan sonra dolapta muhafaza edebiliyorsunuz.Tchiboya ve 2Lokmaya beni bu ürünlerle tanıştırdıkları için tekrar teşekkürler.

Gelelim tarife;

MALZEMELER
3 yumurta
1 su bardağından 3 parmak eksik şeker
1 su bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
1 çay bardağı kuru üzüm
1 yemek kaşığı Türk kahvesi
2 su bardağı un
ÜZERİ İÇİN
1 paket kakaolu krem şanti
Damla çikolata,pasta süsü
YAPILIŞI
Yumurta ve şekerleri karıştırma kabına alıp köpürene kadar çırpın.Süt ve yağı ekleyip çırpmaya devam edin.Kabartma tozu,vanilin,kahve ve unu ekleyip iyice karıştırın.En son yıkadığınız üzümleri karışımın içine atıp kaşıkla karıştırın ve kalıplara paylaştırın.200 derece fırında 25 dakika kadar pişirin.Kürdan testiyle pişip pişmediğini kontrol edebilirsiniz.
Soğuduktan sonra üzerine krem şanti,damla çikolata ve pasta süsüyle lezzetine lezzet katın.
*Yağ ve şekeri ben az kullanıyorum,siz artırabilirsiniz.
*Üzeri için çikolata sosu ya da nutella da olabilir.
*Yoğun kahve kokusu ve üzümle enfes bir tat.Afiyetle…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı Kekler Kurabiyeler, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

