Bebek Bakım Çantası

be68b948-0592-4e08-bb13-666ef9821ed6wallpaper

Hamileyken insanın kafasını kurcalayan ve acaba hangisini alıcam,eşyalar sığacak mı,kullanışlı mı diye üzerinde kafa yorduğumuz nesnelerden biri de bebek bakım çantası.Hem kullanışlı hem güzel olsun istiyoruz.Evet piyasada çok güzel çantalar var ve fiyatları açıkçası bir bebek çantası için pahalı.Bu noktada ben içinde bakım ürünlerinin olduğu çantalardan tercih ettim.Aslında iyi bir seçim yaptığımı sonradan farkettim.Chicco’nun çantasının içinde her zaman aynı ürünler yer almıyor,buna dikkat etmek lazım.Ama fiyatlar aynı.Bizim çantamızda;

1 sabun
1 bebe şampuanı
1 bebe yağı
1 güneş kremi
1 pişik kremi
1 paket ıslak mendil vardı.Bazı setlerde güneş kremi yerine pudra olabiliyor ve uzmanlar artık bebeklerde pudrayı önermiyorlar.(Kullanmayı düşünüyorsanız araştırın derim)Biz şimdi güneş kremimizi kullanıyoruz artık,beyaz tenli olduğu için Gülse bu sayede kızarmıyor.

Ürünleri tabi Gülse doğduktan hemen sonra kullanmaya başladım.Ama bir süre sonra cildi kurumaya başladı.Bu noktada doktorun da tavsiyesiyle başka bir ürün kullandık(bunu daha sonra paylaşacağım)Ama aynı ürünü kullanan arkadaşlarım çok memnundular.Özellikle pişik kremini defalarca kez kullanan arkadaşlarım vardı.Ben memnun değilim diyemem,çünkü şimdi kullanıyorum.O zamanki gibi zarar vermiyor cildine.Belki çok sıcakların etkisiyle cildi reaksiyon göstermiş olabilir.Özellikle sabunu kurutuyordu ama şimdi bir sıkıntı yaratmıyor.Tabi bunlar bebekten bebeğe değişiyor,kullanınca anlayabiliyor insan.

Acaba çantayı koldan mı,omuzdan mı takmalı alsam diye de çok kafa yordum.Kesinlikle omuzdan geçirmek için bir sapı olmalı.Çünkü bebek bir yandan,çanta bir yandan,başka malzemeler de var çoğu zaman çanta fazlalık olabiliyor.Ama omuza taktık mı sorun ortadan kalkıyor.Askılarıyla bebek arabasına takılması da önemli.Ama ben yalnız gezmem,eşim var hep yanımda,birini o alır,birini ben derseniz buna diyecek sözüm yok.

Bu çantanın en önemli artılarından biri de sadece bayanların takabileceği bir çanta olmaması.Çoğu zaman Gülse durmayınca çantayı eşim taşıyor.Şimdi düşünün allı,güllü,koldan takılan bir çanta olsa nasıl taşısın?Ben bebeği mi sakinleştireyim,eşyayı mı taşıyayım?Bu duruma çok geldik,o yüzden anlatıyorum.Tabi öyle bir çantam bile olsa bu durumda taşırdı kendisi o ayrı:)

Bazı modellerde de içinde birden fazla gözü var,alt açma örtüsü,biberon kılıfı falan var.Birincisi alt açma örtüsü dediğimiz şey çok uygun ve mutlaka bir kaç tane olacak,bir de çantanın içinde olması gerekmez.İkincisi evet biberon kılıfı kullanışlı olabilir ama bakalım bebeğin biberon alacak mı???Kabul ediyorsa eğer mama kullanacaksan zaten işine yarar,o zaman da küçük termos alırsın işini görür.Yani bu aparatlar için bu kadar fazla para vermeye gerek yok.Silinebilir kumaş derseniz zaten hepsi siliniyor.Bu çantanın yan taraflarında ayrı gözleri var,içinde de biberon gibi maddeleri koymak için lastik koymuşlar ama ben hiç kullanmadım.

O dönemlerde ben sanki valiz taşıyacakmışım gibi düşünüyordum,acaba sığacak mı,yok aradığımı bulamazsam ne olur gibi:)Şimdi çok komik geliyor.Yani o kadar fazla eşya taşımıyorum,ihtiyacım olanı alıyorum ve bu bana yetiyor.Ayrıca benim küçük eşyam çok,aradığımı bulamam derseniz eğer çanta içi organizerlar var satılıyor,ondan alıp kullanabilirsiniz.Ben de 2 tane olmasına rağmen hiç kullanmadım.

Bütün bunları Chicco’nun çantasını alın diye söylemiyorum.Sadece ben hamileyken bu şekilde ayrıntılı bilgi bulamıyordum,bu yüzden sizinle paylaşıyorum.Düşünün ben zaten normalde büyük ve geniş çanta kullanırım(okul için çok işime yarıyor)Ama bunlar koldan takmalı diye onları bile kullanmıyorum.Bu daha pratik oluyor.Artılarını,eksileri,ihtiyacınız olanı düşünün ve ona göre karar verin derim ben.Chicco için Aldık,Memnunuz diyebilirim.Bebek bakım çantası arayan annelere bizden bir seçenek…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı ALDIK,MEMNUNUZ içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

