Keçe Saç Bandı

Keçe şekil verilmesi çok kolay bir malzeme ve artık bununla bir çok süsleme yapmak mümkün.Ama sorun şu ki her yerde bulunmuyor.Mesela Batman’da yok.Peki bulamıyoruz diye bu güzelliklerden mahrum mu kalalım?Tabi ki hayır.Biz de temizlik bezlerini kullanıyoruz,çünkü onlar da keçe:)

7ccbb598-67c7-424b-bb73-5a1dac21526cwallpaper

Daha önce Peluş Şapka yapılışını anlatırken onu süslemek için keçe çiçekler yapmıştım.Buraya bakabilirsiniz.Çiçeğin yapılışını tekrar anlatmayacağım.Lütfen linkini verdiğim yazıya bakınız.

Gülse’ye yaptığım çiçekleri saç bandına bilerek ve isteyerek sabitlemedim.Altına silikon tabancasıyla tel toka yapıştırdım.Bu şekilde istediğim saç bandına istediğim çiçeği ya da tokayı takıp kuşumun güzelliğine güzellik katabiliyorum(Bu noktada bir Maşallah demeliyim)

77f67429-5495-42c6-9fa2-5acb9a346907wallpaper

Kışın takması için örgüden saç bandı yapmıştım.Haroşe 5-6 sıra ördüm,ilmek sayısını hatırlamıyorum.Bandı da taşıncaz diye kaldırdım sayamıyorum.Siz bebeğinizin başını ölçerek çıkarabilirsiniz.Zaten esnediği için çok fazla uzun örmeye gerek yok.Sonra yine haroşe kare ördüm ve ortasından iple bağlayarak fiyonk yaptım.Bu fiyonku da bağlamadım.İstediğim zaman fiyonk takıp kullanıyorum,istediğim zaman keçe çiçekleri ya da toka takıyorum.Aynısının yeşilini de yaptım ama fiyonkunu sabitledim.O da çok güzel oldu ama koliye girdiği için paylaşamıyorum sizinle.

aa493695-5b7d-4a30-ada8-d1c88a5ab1bawallpaper

Bu son resimdekilerde penye saç bandına takılmış çiçekler.Bunun üzerine siyah fiyonku da,güzel tokalarını da takıp kullanıyoruz.Miniğimin saçları henüz uzamadığı için saçına toka takmak yerine tokalarını bu bantlara takıp kullanıyoruz.Çok daha şirin oluyor ve saçını acıtmıyor.

Fikir olsun diye…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

