Doğumgünü Dosyası ” Hazırlıklar “

149_buyuk_zoom

Gülse şu anda 11,5 aylık.Doğumgünümüze 11 gün kaldı ve ben onun ilk doğumgününün özel olması için elimden geleni yapıyorum.Bunun için aylar öncesinden hazırlıklar başladı.Herşeyi kendim yapmaya çalıştım.Sonuç şu anda gözlemleyenler tarafından beğeniliyor.Yavaş yavaş yaptığım çalışmaları sizlerle paylaşmaya çalışacağım.Ama tabi hepsini değil.Çünkü doğumgününe gelenlere de sürpriz olsun ama dimi??

Öncelikle temayı belirlemek lazım ve belirlediğimiz temaya uygun materyalleri hazırlamak gerek.Bunun için bir liste yaptım.İşin zor tarafı bizim minik henüz diş çıkarmadı ve ben olurda Akşehir’de çıkarır diye diş buğdayı için de hazırlıkları tamamlayıp büyük bir kutu içine hepsini Akşehir’e getirdim.Yapmayıp burda başlasaydım hem yetişmeyebilirdi,hem de belki istediğim gibi olmayabilirdi.Bu yüzden büyük kısmını önceden bitirdim,kalanları burda tamamladım.Peki bitti mi??Hayırrrr!Daha hala eksiklerim var.

Evet konuyu dağıtmayayım.Parti için tema belirlenmeli ve liste yapılmalı dedim.Bizim temamız Minnie Mouse.Renkler de dolayısıyla pembe ve siyah ağırlıklı.

minnie

İşte Listemiz;

1= Doğumgünü Banner
2= Topkek süsü
3= Pipet kenarlığı
4= Peçete-şişe halkası
5= Dekoratif çerçeve
6= Çerçeve süsleri
7= Anı defteri ve kalemi
8= Doğumundan bu zamana kadar resimler
9= Resim mandalları
10= Kıyafet (Tütü ve tişört)
11=Gülse’ye saç bandı
12=Anneye saç bandı,babaya yaka kartı
13=Hediyelikler
14=Hediyeliklere asmak için Teşekkürler kartı
15=Bardaklar için küçük Minniler
16=Kapı süsü
17=Krapondan süsler,balonlar
18=Kurabiye ve kekler
19=Doğumgünü pastası ve ikramlıklar
20=Minnie süsler

Aklıma gelenleri yine ara ara güncellerim.Sizin de kendiniz yapabilmeniz için tüm çalışmaları yayınlayacağım ama bazılarını doğumgünümüz geçtikten sonra:)En kısa sürede tekrar bu konuda görüşmek üzere…Sevgiyle…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

