Doğumgünü Dosyası ” Anı Defteri ve Kalemi “

a246c198-defa-4d88-9a45-084577b76313wallpaper

Doğumgünü hazırlıkları tam gaz devam etmekte.Söz uçar yazı kalır der ya büyüklerimiz ben de doğumgünlerimizin özel olması için bir anı defteri hazırlamaya karar verdim.Gülse doğduğu zaman da sevdiklerimizin iyi dileklerini yazmaları için bir defter tahsis etmiştim ama o hazır olan bebek defterlerindendi ve her sayfası anı için değil de Gülse’ye ait bilgilerle doluydu.Bu sefer sadece doğumgünlerine özel bir defter hazırlamak istedim.Bunun için kapağı ciltli beyaz sayfalı büyük bir defter aldım.İçi kadar dışı da önemliydi.Dışını süslemem gerekiyordu ama acaba nasıl?Temamız Minnie Mouse idi ama ben sadece bu doğumgünü için değil de sayfaları yettiği sürece uzun yıllar anılarımızı bu defterde biriktirmek istiyordum ve ortak bir çalışma yaptım.

Defteri kağıtla kaplar gibi beyaz polara benzeyen pamuklu bir kumaşla kapladım.Silikonla yapıştırdım.(Bu kumaşım maşallah o kadar bereketli çıktı ki kaplamadığım şey kalmadı)Kapladıktan sonra dışı güzeldi ama içinde kenarlarda yamukluklar vardı.Onları kapatmak için pembe kurdele yapıştırdım.İlk sayfasını da 1.yaşgünümüz dolayısıyla kendi temamızın resmini kartondan kesip yapıştırdım.

Kapakta kullanılan malzemeler her zaman ki gibi temizlik bezleri.Sadece kırmızı ve siyah hazır keçe.Akşehir’de keçe satan bir yer buldum ama ne gerek var fazladan para vermeye.Benim elimde rengarenk temizlik bezleri var.Kullanmayanlar varsa eğer baştan söyleyeyim yapısı aynı sadece benim aldığım kırmızı diğerlerinden biraz kalın o kadar.Diğer renkler için çok para vermeye gerek yok.İçimizi aydınlatsın,bakanın keyfi yerine gelsin,ağzından miniğim için güzel sözler dökülsün diye cıvıl cıvıl baharı hatırlatan nesneler yaptım; gökkuşağı,kelebek,bulut,mantar,çiçekler ve tabi ki olmazsa olmaz minik bir kuş…

Şimdi Miniğimin küçük kalbi kadar temiz olan sayfalar sevdiklerimizin düşünceleri saklamak için bekliyor…

9d16feed-970b-41ba-9d4b-8e8647a76d29wallpaper

Kaleme gelirsek siyah tükenmez kalemin kapağını arkasına taktım,önce kitabı kapladığım beyz kumaşla sonra da beyaz organze kurdaleyle kapladım.Defterdeki kuşun aynısından yapıp içine silikon doldurdum ve açık olan yerini kaleme silikonla yapıştırdım.Ortaya da pembiş bir kurdale ve nazar boncuğu…Hepsi bu kadar…

Nasıl olmuş sizce?Yorum bekliyorum…

En kısa zamanda diğer çalışmalar da sizlerin beğenisine sunulacak.
Sevgiyle…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

