Diş Buğdayı Partisi ” Süslemeler “

SAM_4853

Diş buğdayı partimizde kullandığım süsleri sizinle paylaşmak istedim.Genel olarak tabi ki diş figürü hakimdi,ama doğumgününden hemen sonra olduğu için orda kullandığımız balonlar,kağıttan süsler ve aylara göre resimler de vardı.Kağıttan çiçek yapılışı için tık tık.

SAM_4854

Dişim Çıktı Banner

SAM_4850

Diş Şeklinde Kapı süsü

SAM_4852

Diş Figürlü Resimler

SAM_4855

SAM_4799

Diş Şeklinde Magnet hediyelikler.( Ayrıntılı yapılışını da yayınlayacağım)

SAM_4801

Peçetelikler.Bunları yaparken renkli A4leri kenarları tırtıklı makasla kestim,ortasına yazıcıdan çıkardığım diş resmini yapıştırdım,yazıları yazdım ve peçeteleri katladıktan sonra her iki tarafın ortasını bantla tutturdum.

SAM_4802

Buğdayların konulacağı fincanlar.Kenarlarına yine yazıcıdan çıkardığım diş resmini ortasını biraz keserek tutturdum,tutma yerlerine de renkli kurdele bağladım.

SAM_4803

Dilek kartları ve dilek ağacımız.Dilek kartları hazırlayıp renkli kartonlara bastım ve delgeçle delik açıp kurdaleyle fiyonk yaptım ve ağaç görüntüsü vermek için kahve fincan takımlığına astım.Gelen misafirler Gülse için iyi dileklerde bulundular.Hepsine çok teşekkür ediyorum.

SAM_4829

Diş Buğdayı Partisi için hazırlanan diş temalı dekoratif çerçeve.Doğumgününde kullandığımız çerçevenin sadece üst kısmını değiştirip diş temalı resimler kullanıp ilk dişim yazısı yazdım.

SAM_4830

SAM_4831

Dekoratif çerçeve yapılışı için tık tık

Gülse ve benim saç tokalarımız.
Tokanın ve Gülse’nin kıyafetinin yapılışı için tık tık.

Çok güzel bir gündü,bu günde de yanımızda olup bizi yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim.

***Hazır dişten bahsetmişken Gülse geç diş çıkardı ama şu an atağa geçti,aynı anda 4 diş birden çıkardığı yetmiyormuş gibi alt dişler de kabarmış.Çok huysuzuz,huyumuz çok değişti:(

Fikir olsun diye…Sevgiyle kalın…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

