İlk Çıkartma Çalışmamız (15 ay)

SAM_5124

Bizim minik kuş kedileri çok seviyor daha önce bahsetmiştim.Kırtasiyede dolaşırken bu kedili çıkartmaları gördüm ve hemen Gülse’ye gösterdim.Hemen gülmeye başladı.Eve geldikten sonra A4 kağıdını ve çıkartmaları önüne koydum.Hemen sandalyesine oturdu.

SAM_5125

Önce bir dikkatlice baktı,elledi.Ben hemen poşetinden çıkardım.İlk olarak nasıl yapması gerektiğini gösterdim.

SAM_5126

Yapıştırdıktan sonra elinle üzerinden geçip iyice yapıştırcaksın dedim.Tutup yapıştırmakta önce biraz sorun yaşadı ama ben onunla beraber yapıştırdım.

SAM_5127

Yapıştırdıkça ordan gösterip çıkarmamı istedi.Üst üste yapıştırıyordu,bu noktada ben yardımcı oldum.

SAM_5128

Hızımızı alamadık biraz da küplerinin üzerine yapıştırdık.

SAM_5129

Çok sevdi bu çalışmayı.Artık yapıştırmaktan ziyade çıkartmalarla oynamak istedi.Eline yapıştırıp sallamaya başladı.Akşam baban gelince gösterelim dedim ve kitaplığa kaldırdım.Gelip gelip kitaplığa bakıp gösterdi akşam da babasına gösterdik.O kadar sevdi ki ben kağıdı kaldırdım o küplerinin üzerindekileri söküp yapıştırmaya çalıştı:)İlk ciddi çalışmamız için bence güzel performans sergiledi.Arada bir tekrarlamayı düşünüyorum.

Fikir olsun diye…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

