Diş Buğdayı Partisi ” Diş Magneti Yapımı “

Günümüzde özel günlerin kutlanmasına çok daha fazla önem veriliyor artık.Kutlamaların yanı sıra o güne dair misafirlere küçük birer hediye verilmesi de adetlerimize girdi.Bu doğrultuda ben de diş buğdayımıza gelen misafirlere vermek üzere diş şeklinde magnetler hazırlamak istedim.

SAM_4111

Öncelikle gazete kağıdına diş şeklinde kalıp çıkardım.Sonra beyaz kumaşımı kalıpla diş şeklinde kestim.Tersten diktim.Çok az bir boşluk bırakıp ön tarafını çevirdim.İçine elyaf doldurdum ve kalan boşluğu diktim.

SAM_4125

Dikiş kısmı bu kadar.Zor olanı bitti.Geldik süslemelere.Göz için siyah boncuklar aldım ve silikonla yapıştırdım.Aynı şekilde daha süslü olması için üzerine renkli fiyonklar iliştirdim.

SAM_4155

Gülse’nin kapı süsünden kalan pembe tüller vardı.Onları ikiye katlayıp içine 1 kaşık lavanta koydum ve kurdaleyle bağladım.Siz isterseniz şeker de koyabilirsiniz.

SAM_4157

Ama lavanta çok daha kullanışlı oluyor.En azından süsünüz bozulmamış oluyor:)

SAM_4158

Lavanta tüllerinin bir tarafına hazır aldığım metal magnetleri silikonla yapıştırdım.İsterseniz reklam magnetleriyle de yapabilirsiniz.Ben Gülse’nin doğumgünü kurabiyelerini o şekilde kullanmıştım ama açıkçası bu daha sağlam oldu.Magnetlerin üzerine de diş şekillerini yapıştırdım.

SAM_4160

Son olarak da aman nazar değmesin maşallah diyelim diye tüllerin üzerine küçük kalpli nazar boncukları yapıştırdım.

SAM_4799

Ben bunları Gülse’nin dişi çıkmadan aylar önce yapmıştım.Ama dişi çıkmak bilmedi:)Gülse’nin doğumgününün olduğu sıralarda çıktı.Ben de hazırlık yaptığım için ayrı kutlama yapmak istedim.Ama geriye tarihi de atacağım etiketler kalmıştı.Onu da son güne bırakınca bilgisayarın azizliğine uğradım.Çıkaramadım ve elimle yazmak zorunda kaldım.Ama bu şekilde de herkes tarafından çok beğenildi.

Fikir olsun diye…

Diş Buğdayı Partisi ” Süslemeler “
Doğumgünü Hazırlıkları
Diş Buğdayı Partisi ” Kıyafet Süsleme “

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

