Puzzle Parçalarını Saklama Yöntemi

SAM_5174

Gülse’ye çok küçük aylardan beri bu yerleştirmeli yapbozlardan veriyorum.Yerleştiremese bile onlarla ilgileniyo,merak ediyo,uğraşıyo,bu arada bir nevi geleceğe ön hazırlık oluyordu.Şimdilerde yavaş yavaş yerleştirmeye başlıyor.

SAM_5175

Ama bir yapbozu açtıktan sonra o bir odada durmadığı için o parçalar olmadık yerlerden çıkıyordu.Ben de buna bir çözüm buldum.

SAM_5176

Kilitli poşetlere yapboz parçalarını koydum.Parçalarla yapboz tahtalarını numaralandırdım.Şimdi çok daha derli toplu oldu.İstediğimiz puzzle oynarken o poşeti çıkarıp oynuyoruz,sıkılınca tekrar poşetlere koyuyoruz.

SAM_5178

Bunlar da bugün A101 indiriminden aldığımız yeni puzzlelarımız…

Düzenlemeyi ve yerleştirmeyi yaparken bana yardım etti Gülse.Bu da onun için ayrıca bir etkinlik oldu,tahtasından çıkardı,poşete koydu ve üzerine sticker yapıştırdı.

SAM_5181

Bu da dolaptaki düzenli hali…

Fikir olsun diye…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Puzzle Parçalarını Saklama Yöntemi için 4 cevap

  1. yapboz oyunları dedi ki:

    çok güzel bir yöntem,

  2. etli yemekler dedi ki:

    süper yöntem tebrikler 🙂

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

