Gülse’nin Kitapları 12 : İlk Kitap Setim

SAM_5328

Geçen haftaki İzmir seyahatinden aldığımız kitaplar.Aslında uzun zamandır almayı istiyordum ama Gülse’nin küçük kitapları var diye ertelemiştim hep.Ama içini inceleyince sadece nesnelerin isimlerinden ibaret olmadığını gördüm.

SAM_5329

Set 9 kitaptan oluşuyor.İçinde her kitabın üzerinde yazılan konularla ilgili resimler ve kelimeler var.Gülse’nin şu sıralar favorisi oldu bu kitaplar.Düzenli dursun diye kutusundan çıkarmıyorum.Kendi kitaplığına gidip kutuyu alıp açıyor ve istediğini alıyor.Karşılıklı soru cevap şeklinde zaman geçiriyoruz kitaplarımızla.Henüz tam konuşamadığı için ben 2 sayfadan birini sorup parmağınla göster diyorum canı istediği zaman gösteriyor.Sıkıldığını farkettiğimde kapatıyorum ısrarla açıp sor diyor bana göstererek.

SAM_5330

SAM_5331

Zıt sözcükler kitabından bir kaç örnek.Biz sevdik,tavsiye ediyoruz.Ama fiyatı D&R’ın internet sitesinde daha ucuz.Almayı düşünüyorsanız ordan alın derim ben.

İlgili Yazılar
*Gülse’nin Kitapları

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

