Mama Kavanozundan Baharatlık

SAM_5435

Daha önce bu resmi yayınlamıştım ve bir fikrim olduğundan bahsetmiştim.Hatta sizin fikriniz var mı diye de sormuştum ama bu resme dair herhangi bir fikri olan çıkmadı.Ben de aklımdaki projeyi gerçekleştirdim.

SAM_5467

Gülse’ye özellikle yolculuk yaparken yemesi ve oyalanması için meyve pürelerinden almıştım küçükken.Bunları değerlendirmek istedim.Önce beyaz akrilik boyayla 2 kat boyadım.Aslında 1 kat daha boyayabilirdim ama üzerine resim yapıştıracağım için yeterli diye düşündüm.

SAM_5469

Kavanozları boyayalı çok uzun zaman oldu aslında ama dekupaj yapmaya fırsatım olmamıştı.Uzun bir süre güzel mutfak temalı bir peçete aradım,bulamayınca artık mutfak temalı bir resmi renkli çıktı aldım.Kapakları kırmızı ojeyle boyadım.Dekupaj tutkalı ve ince fırça da edindikten sonra oturdum başına artık.Önce kağıttaki mutfak desenlerini kestim.Kavanozda yapıştıracağım yere biraz tutkal sürdüm.Resmi yapıştırdım ve resmin üzerine biraz daha tutkal sürdüm.(Bu aşamada resim beyaz oluyor ama endişelenmeyin hemen normal haline dönüyor)

SAM_5468

Etiketler içinse yani kavanozun içinde ne olduğunu gösteren kağıtları önce kapağa yapıştırmayı düşündüm.Sonra ise çok daha şık bir yol buldum.Yazıları bilgisayarda hazırlayıp çıkardım.Kenarlarını çakmakla yaktım ve aynı resimleri yapıştırırken yaptığım gibi altına ve üstüne tutkal sürdüm.Çok güzel oldu.

SAM_5443

Son olarak parıl parıl parlasın,dayanıklı olsun diye bir kat vernik attım.

SAM_5470

İşte hepsi bir arada kavanozlarım…

SAM_5471

Ben beğendim,böylece boş kavanozlar da geridönüştürülüp işe yarar oldu.

SAM_5472

Fikir olsun diye…

İlgili Yazılar
*Kendin Yap
*Yapışkanlı Folyoyla Yeni Ferah Bir Mutfak
*Magnet Çerçeve
*Fanus Sabunluk
*Kitaplık Boyama

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

