Temalı Resim ve Sticker

Gülse sticker yapıştırmayı çok seviyor.Hayvanları da çok sevdiği için ona bir tane akvaryum resmi çıkardım.Elimizde de Meraklı Minik dergisinin eklerinden balık stickerları vardı.

SAM_5457

Masasının başına geçtik.Ben onun akvaryumunu renklendirirken o da boş kağıda resim çizdi.Ama aynı kağıt ve aynı renkler onu biraz sıktı,arada bir değiştirdik.

SAM_5458

İşte boyanmış resmimiz ve bizi bekleyen balıklar…

SAM_5460

Balıkları görünce çok sabırsızlandı tabi.Ben eline verdim o da birer birer yapıştırdı.Yapıştırdıktan sonra üzerine biraz vuruyor,daha iyi yapışsın diye:)

SAM_5461

İşte Gülse’nin akvaryumundaki rengarenk balıklar…

SAM_5462

Tabi hemen panomuza astık.O karalama yapmaya devam etti.Akşam babaya da göstermek üzere kaldırdık.

SAM_5464

Zaten yapıştırma işini sevdiği için devam etmek istedi.Gidip gelip resmine baktı.Babaya göstereceğimizi tekrarladı.Akşam babası gelince odasına götürüp resmini gösterdi.Farklı temalarda bu çalışmayı tekrarlamak hem benim için hem de onun için eğlenceli olacak.

947da3f5-d237-4c95-80de-9f547098f41fwallpaper

Bu etkinlikle hem hayvanları,hem renkleri hem de sayıları çalışabilirsiniz.Minik parmakları çalıştırmak ve el göz koordinasyonu da oyunumuzun artıları.

Fikir olsun diye…

Gülse 17 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve Bebek Gelişimi
*Kelime Kavramı Çalışma
*İrmik Havuzu ve Rakam Avı

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

