Sarı Renk Çalışmaları

Gülse ile sarı renk çalışmalarına devam ediyoruz.Oynarken öğrenmesini sağlamaya çalışıyorum ve sürekli rengin sarı olduğunu söylüyorum.Tabi tüm renklerle ilgili çalışmalar yapıyoruz ama özellikle sarı renkleri biraraya getirip renge vurgu yapıyorum.

Son zamanlarda neler yaptık bir bakalım…

1)Sarı Makarnaları Aktarma

75cf123d-93fe-4593-b5b5-0e951d17b11cwallpaper

Kalpli sarı makarnaları sarı tabaktan sarı tabağa aktardık.Tabi Gülse burdan alıp buraya koyalım diyince benimle oynamadığı için meşhur sarı ördeğimizi oyuna dahil ettik.Hadi sarı ördeğimize sarı tabağımızdan sarı mamalar verelim de karnı doysun tarzında diyaloglarla bir süre oyunu oynayabildik.Tabağa koyup sarı ördeğe mamaları da yedirdik.Eğlenceli oldu,sarıya vurgu yaptık.

878948cd-c20e-4c30-84b7-6976516cbaf3wallpaper

2)Sarı Ördeği ve Sarı Bebeği Sarı Kamyonla Gezdirdik

bf3a6cf8-cdcb-4ba5-945d-947ff16ec6c0wallpaper

Sarı kamyona ip bağladım ve Gülse’ye hadi sarı ördeğimize evimizi gezdirelim dedim.Aldık bir güzel gezdirdik her yeri.Konuşurken sürekli sarıya vurgu yaptım.Evi dolaştık.Sonra ördekten sıkılınca gezintiye sarı bebeğimizle devam ettik.Ne tesadüf ki bebeğin elbisesi de sarı!!!Çok eğlendik.

3)Sarı Ördeği Yüzdürdük

4d83f2f1-574c-4812-bded-7eb42bf5c97cwallpaper

Söz vermiştim Gülse’ye sarı ördeğini yüzdüreceğiz diye.Akşam suyu hazırladık sarı nesnelerle beraber sarı ördeğimizi yüzdürdük.Ben sadece yüzdürsün diye küçük bir leğen hazırlamıştım ama sonra Gülse de yüzmek isteyince ördeğiyle beraber banyo yaptı.Ama çok eğlendi,sudan ve ördeğinden ayrılmak istemedi.Sonra hadi o da bizle gelecek diyip çıkardık.Ördeğini bir güzel kuruladı.O zamandan beri hep sarı ördekle banyo yapıyoruz ve sadece sarı nesneleri beraberinde veriyorum.

Sarıya dair yaptığımız çok çalışma var.Ara ara paylaşmaya devam edeceğim.

Fikir olsun diye…

Gülse 17 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve Bebek Gelişimi
*Sarı Kumbara ve para
*Sarı Duyusal Havuz

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

