Hayvanlar Kartlarımız

SAM_5438

Gülse çok küçükken ona bugünler için yapıp beklettiğim kartlar.Geçen sene yılbaşında eşim hayvanların resimlerinden oluşan bir masa takvimi getirmişti.Resimler o kadar güzeldi ki bunları değerlendirmeliyim diye düşündüm ve ortaya bu güzel kartlar çıktı.

SAM_5439

Kartonun bir tarafına hayvan resmini yapıştırdım,diğer tarafına da daha estetik bir görüntü için renkli A4le kapladım.Ve bu şekilde araya taşınma dönemimiz girdiği için bekledi.Artık bunları kullanmanın zamanının geldiğini düşünerek arkasına hayvanın ismini bilgisayardan çıkardım ve yapıştırdım.Daha sağlam olması için de yapışkanlı asetatla heryerini kapladım.

SAM_5440

Hayvanları önce 2şer 2şer Gülse’ye gösterdim.İsimlerini söyleyip tekrar ettik.Sonra tam konuşamadığı için hadi bana kediyi ver,köpek hangisiydi şeklinde sorularla hayvanları tanımaya çalıştık.İlk başlarda kartların hepsini birden veriyordu,fakat zamanla hayvanların hepsini tanımaya başladı ve teker teker veriyor.Şimdi önüne 7-8 tane koyuyorum ve sırayla bana söylediğim hayvanı vermesini istiyorum.Resimler gerçek hayvan resimleri olduğu için ilgisini çok çekiyor ve bu kartlarla oynamayı çok seviyor.

Kartların hepsini toplu olarak çekmemişim,en kısa zamanda hepsini çekip ekleyeceğim.

Fikir olsun diye…

İlgili Yazılar
*Montessori ve Bebek Gelişimi
*Kelime Kavramı Çalışma

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP, MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

