Sticker Albüm

SAM_5588

Gülse’ye sticker dayandıramadığım günlerde araştırmalarım sonucunda sticker albüm diye birşeyin varlığından haberdar oldum ama malesef ki hiçbir yerde bulamadım.Kipada olduğu söylentiler arasındaydı ama ben aradım taradım bulamadım.Sonrasında da kendi albümümü kendim yapmaya karar verdim.

SAM_5589

Aslında uzun uzun anlatacak birşey yok.Büyük defterlerden birinin sayfalarını kopardım.İçindeki asetata benzeyen sayfaları ve kapaktaki sayfaları bıraktım ve verdim Gülse’nin eline.Yapıştırdığını tekrar kaldırıp yapıştırabiliyordu ve hem biz sticker eskitmekten kurtulduk hem de Gülse’nin ince kasları yapıştırıp kaldırmaktan daha fazla gelişir oldu:)

SAM_5590

Daha önce Arkadaş Balıklar yazımı paylaşmış ve amaca uygun çalışma yapamadığımız için balık stickerını yapıştırdığımı söylemiştim.

SAM_5591

Gülse’nin önüne koydum resmi hadi balıkları defterimize yapıştıralım dedim.Aldı kağıttan teker teker çıkarttı ve albümümüze yapıştırdı.

SAM_5593

Sağlamlaştırmak için parmağıyla bastırmayı da ihmal etmedi.Sonra bütün olarak defteri açıp yan sayfaya geçirdik.Bir kaç gündür bu albüm bizim kurtarıcımız oldu.Hemen önüne çıkarıyoruz ve başlıyor yapıştırıp kaldırmaya.Arada kedi stickerları da yapıştırdık.Çok pratik oldu.

**Aslında defteri ortadan ikiye kesip hem sayfa sayısını çoğaltıp hem de boyutunu küçültmeyi istiyordum ama şimdilik böyle kullanıcaz.Yakında o şekilde kullanabiliriz.

Fikir olsun diye…

Gülse 17,5 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve Bebek Gelişimi
*Arkadaş Balıklar

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

