Şekiller Kuklalarımız

SAM_5557

Simli evaları kırtasiyede görür görmez çok hoşuma gitmişti ve hemen aldım,çünkü aklıma bu geldi;

bisiy-yaparim-ben-bunla-ki

Sonra 2010-2013 Montessori Annelerinin face grubunda çeşitli konularda kuklalar yaptıklarını gördüm ve ben de bu pırıltılı evalardan şekiller yapmaya karar verdim.

SAM_5558

Yapılışı çok basit.İstediğim boyutta ve şekillerde evadan parçalar kestim.Simler döküldüğü için ve Gülse için zararlı olabilme ihtimalini düşündüğüm için her yerini yapışkanlı asetatla kapladım.

SAM_5559

Çöp şişlerin sivri kısmı şekillere gelecek şekilde silikon makinesiyle yapıştırdım ve arkasına bir parça fon kartonu yapıştırdım ki Gülse sivri kısmını görüp çekmesin diye.En üste de hareketli gözlerden yapıştırdım.

SAM_5560

Verdim Gülse’ye gösterdim ve kısa bir tanıtma yaptım.Önce bir evirdi,çevirdi,gözleri çıkarmaya çalıştı(her zaman ki gibi)Karşılıklı konuşturmaya çalıştık.Bu ilk tanışmada şekillerden ziyade kukla olarak kullanıp hoş vakit geçirdik.İlerleyen zamanlarda asıl amacıyla kullanmak dileğiyle…

Fikir olsun diye…

İlgili Yazılar
*Montessori ve Bebek Gelişimi

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

