Keçe Laptop Kılıfı

Büyük,kocaman ve de hantal bilgisayar çantaları artık çok kullanılmıyor.Özellikle bayanlar artık bilgisayarlarını kol çantalarında taşımayı tercih ediyorlar.Bu doğrultuda ben de yazın laptopum için keçeden bir çanta yaptım.Bununla çantamda ya da sadece bu şekilde taşıyabiliyorum.Keçe kalın bir malzeme olduğu için de çizilmelere karşı koruyorum.

SAM_5436

Keçenin kalınlıklarına göre çeşitli türleri var.Ben bunun için en kalın olanını tercih ettim.Bilgisayarın boyuna göre ölçtüm ve kestim.Kenarlarını keçe dikişiyle diktik.Ayla annem bu konuda daha hızlı olduğu için o yaptı,bu dikişe örümcek de deniliyormuş,nasıl yapıldığını merak edenler işte resimler;

keenak

keenak1

keenak2

keenak3

keenak4

keenak5

Ayrıntılı anlatım için http://orgum.org/kece-nakisi-nasil-yapilir.html

SAM_5437

Üst tarfına da eflatun kalın fermuar diktim.Orta kısmına daha estetik ve de güzel görünsün diye ince keçelerden(temizlik bezlerinden)küçük kalpler yaptım.

SAM_5597

4 tane aynı renk kalbi yan yana getirip çiçek şeklinde silikonla yapıştırdım.Çok güzel oldu.

SAM_5598

Uzun süredir de kullanıyorum.Çok kullanışlı oldu.

SAM_5599

Fikir olsun diye…

İlgili Yazılar
*Kendin Yap
*Keçe Harddisk Kılıfı

*Keçe Taç

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Keçe Laptop Kılıfı

  1. Tijen dedi ki:

    Süper fikir emeğinize sağlık

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

