Sarı Renk Çalışmaları ” Sarıya Devam “

Sarı çalışmalarımızı özel olarak sonlandırıp yeni bir renge geçtik;Kırmızı.Tabi sarıyı da unutturmamak için sık sık soruyorum ya da göstermesini istiyorum,hatta kırmızıya geçince iki renk arasında oyunlar da oynuyoruz.

Sarıya dair son zamanlarda neler yaptık;

1)Sarı ördeğe Sarı Mamalar Yedirme(Pon Pon Aktarma)

SAM_5407

Ponponları ordan alıp oraya koyalım dediğimde yapmak istemediği için araya yine sarı ördeğimizi soktuk ve hadi yemek yedirelim ona diyerek sarı ponponları aktarmasını sağladım ve sürekli sarı renge vurgu yaptım.

SAM_5408

Arada o da ördeğe yedirir gibi yaptı,böyle söyleyince çok seviyor çalışmaları.

SAM_5412

Hepsini boşluklara yerleştirdi,sonra ordan alıp tabağımıza tekrar koyduk.

SAM_5413

Sonunda ördeği de baş köşeye oturttuk:)

2)Sarı Hamura Sarı Kürdan Batırma

SAM_5475

Sarı oyun hamuruyla bir süre oynadık,mıncıkladık.Bir kısmını tavşan kalıbıyla basıp küçük sarı tavşancıklar elde ettik.Bazılarını da yuvarlak yapıp sarı makarna baskısı yaptık.

SAM_5476

Sarı çalışmalarımız için güneş şeklinde sarı kürdanları görünce hemen almıştım.Sarı hamurumuzun üzerine bunları yerleştirdik ve pasta gibi üfledik.

SAM_5477

Sarı kalpli makarnalardan baskı yaptık ve sarı çubukları batırıp çıkardık.Bu etkinlik hem sarı çalışması hem de ince motor gelişimi için süper bir oyun oldu.

3)Kes,Yapıştır Sarı Top Yaptık

Beyaz A4 kağıdına kaseyle yuvarlak çizdim ve sarı A4 kağıdından kare şeklinde parçalar kestim ve kaseye koydum.Gülse’ye Pritt yapıştırıcıyı verdim,nasıl yapacağını gösterdim,ilk ben yaptım ve sarı parçaları yapıştırarak sarı top yapacağımızı söyledim.

417e1a1b-3746-43d5-b284-2199ab14573dwallpaper

Açıp kapatmaya meraklı,bir süre açtı kapattı yapıştırıcıyı,sonra sürmeye başladı.Arada bir yapıştırdı.Bazılarını ben yapıştırdım.Bunları yaparken sarı renge vurgu yaptım.Arada konuştuk hep.En sonunda panomuza astık ve bir süre orda kaldı.

1dc13c2b-30c4-48be-81c8-815f11b75da5wallpaper

Bunun arkasına resmini yaptığımız topun gerçeğiyle bir süre oynadık.Arada hep sarıdır elbiselerim şarkısını söyledik ve oynadık.

Fikir olsun diye…

Gülse 17 aylık

İlgili Yazılar

*Montessori ve Bebek Gelişimi
*Sarı Duyusal Havuz
*Sarı Kumbara ve Para
*Sarı Renk Çalışmaları

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

