Kırmızı Renk Çalışmaları ” Kırmızı Duyusal Havuz “

Renk oyunlarımıza devam ediyoruz minik kuşumla.Sarıdan sonra kırmızıya duyusal havuzla geçiş yaptık.Odamızdaki kırmızı nesneleri toplayıp havuzumuzu oluşturduk.Toplar,legolar,çeşitli şekiller,renk kartları,atkı,havlu,buzluklar,arabalar vs ne bulduysak koyduk.Sonra incelemeye başladık.

SAM_5665

Eline tek tek aldı baktı Gülse.O alırken de ben kırmızı renge vurgu yaptım.Her bir nesneyi alıp oyunlar ürettik,iyice inceledik.

SAM_5666

Buzluklarla,toplarla,kartlarla oynadık.Kırmızı havluyla masamızın tozunu aldık.

SAM_5668

Kaplumbağanın şekil kabuğunu çıkarıp kırmızı şekilleri yerde içine attık,hem şekilleri söyledik,hem de rengi.Hadi kırmızı kareyi atalım,şimdi de kırmızı beşgeni gibi.

SAM_5669

Kırmızı topları kek kalıplarının içine atıp yerleştirmeye çalıştık.Arabamızı sürdük,kırmızı marakasla “Hep kırmızıdır elbiselerim” şarkısını söyledik.O çaldı ben söyledim daha doğrusu:)O da oynamayı ihmal etmedi tabi bu arada.

SAM_5671

Ve en sonunda kırmızı krem kutusundan biraz krem sürdük(ki şu aralar krem sürmek istiyor sürekli,hoşuna gitti)Kırmızı atkımızı boynumuza sardık,kış gelince hava soğur atkı takarız dışarda,bunun da rengi kırmızı gibi bilgiler verdim Gülse’ye.

92e21b1e-8cfb-4bc2-86ac-fa4b04f5805cwallpaper

Sonra kırmızı duyusal havuzumuzu beraber topladık.1 haftadır odasında yerde duruyor,ara ara boşaltıp oynuyoruz.Bir süre daha bu şekilde kalacak,kırmızıya dair tüm çalışmalarımız bittikten sonra kaldıracağız.

Son olarak hadi gel kırmızı şarkısı bulalım bilgisayardan dedim.Beraber bilgisayara pek bakamıyoruz,çünkü kendisi kullanmak istiyor:)Ama bu sefer fazla sorun yaşamadık.Netten kırmızıya dair içinde kırmızı nesnelerin de olduğu Pepe Kırmızı Arıyor Şarkısını buldum.Gülse sandalyesine oturdu,masasına laptopu koydum,beraber izledik,şarkıyla oynadık ve bizde de bulunan nesneleri gösterdik.Bu arada sürekli kırmızıya vurgu yaptık.

İşte video;

Biz çok eğlenceli vakit geçirdik,kırmızıya dair çalışmalarımız devam edecek…

Fikir olsun diye…

Gülse 18 aylık

İlgili Yazılar

*Montessori ve Bebek Gelişimi
*Sarı Duyusal Havuz
*Sarı Renk Çalışmaları

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

