Mısır Tanelerine Gülen Yüz Yapıştırma

SAM_5765

Bu tür çalışmalar Do a Dot ya da diğer bir deyişle nokta boyama diye geçiyor.Görülen dairelerin tam içine çocuklar boyama yapıyor ya da bizim de yaptığımız gibi çeşitli stickerlar yapıştırabiliyorlar.Bunlar için kullanılan boyama tüplerimiz yok henüz.Parmak boyamayı da parmağıyla yapmayı çok sevmiyor Gülse.Ben de bu tür çalışmalarda genellikle konuyla alakalı sticker kullanıyorum ki Gülse yapıştırmayı çok seviyor.

SAM_5766

Resmi siyah-beyaz çıktı aldım ve ben boyarken Gülse’ye de boş bir kağıt verdim.O kendince boyamalar yaptı.Ben de mısırları boyadım.Arada benim kağıdımı boyama girişimlerinde de bulundu ama ben onun kağıdına resim çizerek hadi bunu da boya dedim ve ilgisini o yöne çektim.Yukarıdaki Gülse’nin serbest çalışması:)

SAM_5767

Bu da benim boyanmış mısırlarım…

SAM_5769

Tam bizim minik sıkılmaya başlamıştı ki hadi bak şimdi mısırların içine tamamlayacağız dedim ve stickerları çıkardım.Bunun için sarı gülen yüzleri kullanmayı tercih ettim.

b62175ac-547c-4c55-b436-42a9e894bcf8wallpaper

Gülse aldı eline gülen yüzleri dairelerin içine yapıştırmaya başladı.Daireler bitti ama Gülse için etkinlik bitmedi.Yapıştırmaya devam etmek istedi.Ben de sticker albüm için kullandığımız dosyalardan getirdim ve ona yapıştırabileceğini söyledim.

SAM_5773

Sonra da duvarımıza astık.Gülse’nin serbest çalışmasını da panoya astık.

SAM_5776

Bu da yakından görünüşü.Her dairenin tam olarak içine sokamadı ama bence gayet başarılı.Tekrar çıkarıp müdahale etmeyi uygun görmedim.Sadece dairelerin ortasına doğru yapıştıralım dedim o da bu şekilde yaptı.Bu tür çalışmalara yeni başladık,ne yapması gerektiğini yeni yeni kavrıyor.Temalı resimlerle çalışmak hem daha eğlenceli oluyor,hem de çocuğa yeni kavramlar öğretebiliyoruz.Burdan mısırı öğrendi mesela.Parmakları da yeterince çalışıyor.Sebep-sonuç ilişkisi kurmayı da öğreniyor.Biz zevk alıyoruz,sizlere de tavsiye ederiz.

Resim için tık tık.
Fikir olsun diye…

Gülse 18 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi
*Temalı resme sticker yapıştırma

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

