Yumurta Kolisinden Çam Ağacı

Yumurta kolisi çocuk etkinliklerinde bol bol kullanılan bir malzeme.Çeşitli oyuncaklar yapıp kullanmak mümkün.Yılbaşı geliyor.Yıl bitmeden yeni yıl temalı oyunlarımıza ve etkinliklere ağırlık verdik.Umarım hepsini yıl bitmeden paylaşabilirim ki sizlere de fikir olur.

SAM_5795

Boyamayı çok seven Gülse’nin önüne yumurta kolisini koydum.Ona parmak boyası kendime de sulu boyayı aldım.Beraber boyayalım dedim.Ama bizim minik o narin parmaklarını kirletmek istemedi ve fırça kullanmayı istedi.Ona da fırça getirmiştim zaten.Çünkü biliyorum suyla ilgili birşey varsa Gülse onu kaçırmak istemez.

SAM_5796

Biraz parmak boyasıyla biraz da sulu boyayla beraber boyadık.Boyarken sonunda ne yapacağımızı,hangi renge boyadığımızı falan anlattım.Arada farklı renkleri de kullanmak istedi ama ben çam ağacı yeşil olur dedim ve yeşille devam ettik.

SAM_5828

Boyadıktan sonra kurumasını bekledik.Sonra ben parça parça kestim ve Gülse’ye bunları birleştirip ağaç yapacağımızı söyledim.Çöpşişlerden sırayla geçirdim.Aslında Gülse’ye de geçirtecektim ama çok zor geçiyordu,bu yüzden kendim yaptım.Yıldız stickerları üzerine yapıştırdı Gülse.En üstüne de büyük bir yıldız yapıştırdık.Aslında bu kısmı evadan yapmayı düşünüyordum ama sabredemedi Gülse.Sıkılmaya başladı.Ben de daha fazla uzatmadım,altına köpük koyup ondan sonra kek kalıbına koyacaktım ama uzun sürmesini istemediğim için direk koydum kalıba.Odasına götürüp dolabının üzerine koyduk.Altında köpük olmadığı için de duvara yasladık.

SAM_5829

Ağacımız nerde diye sorduğumda bir bunu gösteriyor,bir de farklı bir ağaç çalışması daha yaptık onu gösteriyor.Tam olarak ağaç diyemiyor,bir kısmını çıkarabiliyor henüz.

Yeni yıl bitmeden siz de deneyin mutlaka.Daha büyük çocuklarla daha çok katılımla yapılabilecek bir etkinlik.

Fikir olsun diye…

Gülse 18 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi
*Mısır Tanelerine Gülen yüz yapıştırma
*Kalem-kapak eşleştirme ve boyama

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

