Ağaç Süsü Hazırlama

Yılbaşı teması ve bol bol ağaç etkinliklerine devam.http://duygubalca.blogspot.com/ gördüğümüz yılbaşı ağacı için süs hazırlama etkinliğini biz de yaptık.Top şeklinde çıktılar aldım ve Gülse’yi simli yapıştırıcılarla tanıştırdım.

SAM_5862

Boya kalemleri,simli yapıştırıcılar ve çıktıyı koydum.

SAM_5863

Ağaç süsleme için renkli ve çeşitli stickerları da unutmadım.

SAM_5866

Gülse’ye ne yapacağımızı anlattım.Boya kalemleri tanıdıktı zaten,hemen aldı boyamaya başladı.Simli yapıştırıcıyı önce sıkamadı,ben gösterdim,elini tutup sıktım ve boyadım.Sonra yavaş yavaş sıkmaya başladı.Ama oranını tam ayarlayamadı,birden sıktı,çok çıktı,biz de onu dağıttık.Ama ilk deneme için güzeldi.Eline bulaştı biraz,yıkamamı istedi ama hemen yıkamadım.Sonra en ufak bir şeyde yıkatıyo,etkinlik yapamıyoruz:)

SAM_5867

Boyanmış ve süslenmiş toplarımız…

SAM_5875

Son olarak etrafından kestim.

SAM_5876

Delgeçle delik açtım ve kurdale bağladım.

SAM_5878

Sonra da Gülseyle ağacımıza astık.

SAM_5879

El emeği bir çalışma oldu.Kendi yaptı,kendi astı.İlerde çok daha güzel çalışmalar yapacağına eminim ama 18.aya göre bunlar da güzel.En önemlisi bu tür boyamalı etkinlikleri severek yapıyor.Güzel olan da bu.

Yeni yıla girmeden yapılmalı bence…

Fikir olsun diye…

Gülse 18 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi
*Ağaç Süsledik
*Yumurta kolisinden çam ağacı

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

