Eski Bulaşıklığa Yeni Görünüm

46d9e91f-7668-45c2-a758-47fddcd18e4fwallpaper

Geri dönüşümü ve dönüştürmeyi seviyorum,hoşuma gidiyor bu tür şeylerle uğraşmak.Bulaşıklığımı mutfağı yenilediğim zaman beyaza boyamıştım ama alt kısmındaki plastik ne kadar temizlersem temizleyim istediğim gibi temizlenmiyordu ve ben ona uygun plastik bir altlık da bulamamıştım.Bugün aldım elime boyayı ve başladım boyamaya.Olmazsa zaten eski atarım diye düşündüm.Sonuç mu?Bence süper oldu….

SAM_6087

Öncelikle işe önceden boyadığım ve bazı yerlerinde boyaları kalkan metal bulaşıklığı boyamakla başladım.

SAM_6085

Sonra elimde bulunan nar çiçeği renginde akrilik boyayla plastik bulaşıklığı boyamaya başladım.Ben boya yaparken fırça kullanmıyorum bu tür eşyalarda.Bulaşık süngerini küçük kesip onunla boyuyorum hem çok pratik hem de çok pürüzsüz oluyor.Fırça izi derdiniz kalmıyor.

SAM_6086

Sonuçtan memnun olmanın verdiği hazla kaşıklığa da el attım ve onu da boyadım.Bu gördüğünüz eski hali…

SAM_6095

Bu da tamamlanmış hali…

Çok güzel oldu ben çok beğendim,en azından o eski görüntüsünden kurtuldu ve mutfağa uygun canlı renklerde bir yapıya kavuştu.

Hazır boyama işine girmişken iki tane de kavanoz boyadım.

SAM_6097

İki sarelle kavanozunu önce beyaz akrilik boyayla boyadım,sonra kahve ve çikolata desenlerinin bulunduğu peçeteyle dekupaj yaptım.Kapakları da kırmızı ojeyle boyadım.Sonuç güzel oldu.Bu bitmemiş hali daha bir kat da vernik atılacak o zaman çok daha güzel oluyor ama hazır boyayla ilgili bir yazı yamışken bunu da araya sıkıştırayım dedim.

Fikir olsun diye…

İlgili Yazılar
*Kendin Yap
*Mama kavanozundan baharatlık
*Yapışkanlı folyoyla yeni bir mutfak

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Eski Bulaşıklığa Yeni Görünüm

  1. dursune dedi ki:

    metal bulasikligi hangi boyayla boyadiniz metalini bende ilk defa yapcm cevaplarsaniz sevinirim demirmistafa42@hotmail.com

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

