Baskı Boya Seti ve Noktalara Baskı Yapma

İkea’nın baskı boya setini daha önce görmüş ama kalmadığı için alamamıştım.Sünger baskı yapıyorduk ve kedili bir kalem baskı da bulmuştum ama ucunda kalem olduğu için,Gülse de onla yazmak istediği için çok verimli kullanamamıştım.Son ikea ziyaretimizde bu kalemlerden geldiğini görünce hemen aldım.

SAM_6076

Sevdiği karakterlerden ve kalemlerdeki baskıyla ilgili kağıtlar çıkardım.Önce kedi sevdalısı Gülse için kedili kağıtları çıkardım.Setin içinde kedi ayağı baskısı var önce onunla baskı yaptık.Yuvarlakların içine baskı yapmaya çalıştık,bazılarını yaptı bazıları yapmayıp boyamayı tercih etti.

SAM_6080

Sevimli kedilerimiz…
Yaparken zaten hayvanın ismine gerek yok ama kendisi sürekli tekrar etti Gülse.

SAM_6082

Sonra daha renkli olan laleye geçtik.Pembe kalem çiçek baskısı onun için de lale resmi çıkardım ve noktalara baskı yapmaya başladık.

SAM_6083

Gece uykusu öncesi bu kadar boyama yetti Gülse’ye.Sıkılmaya başladı ve serbest boyama yaptı.Ben de diğer renkleri çıkarmadım.Çünkü sıkıldığı zaman zevk almıyoruz ve amacının dışına çıkıyor çalışmalar.

SAM_6084

Başka sefere kullanmak üzere kaldırdık boyalarımızı.
Bu arada setin içinde çiçek,kalp,kurbağa,güneş,gülen yüz ve kedi ayağı var.Hem baskı amaçlı hem de nokta çalışmaları için ideal kalemler.Biz çok beğendik,fırsatınız varsa eğer sizlere de tavsiye ederiz.

Fikir olsun diye…

Resimlere ulaşmak isterseniz;
Kedi
Lale

Gülse 18,5 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Baskı Boya Seti ve Noktalara Baskı Yapma

  1. Geri bildirim: Pratik Boyama (Aquadoodle) | minik kuşum gül-se

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

