Yapboz Yapımı

Kendi yapbozunu kendiniz yapmak istermisiniz?

İstediğiniz şekilde,istediğiniz parçada,çocuğunuzun seviyesinde yapbozlar hazırlayabilirsiniz.

İhtiyacınız olan renkli çıktı,laminasyon filmi,yapışkanlı eva.Hepsi bu kadar…

SAM_6192

Benim daha önce çıkardığım renkli hayvan resimleri vardı,onları lamine etmiştim.Bu şekilde bazılarını yapboz şeklinde kesmiştim.Hatta en sevdiği kedi resminin altına buzdolabı magneti yapıştırmıştım bir süre öyle oynadı.Ama ince olduğu için çok verim alamamıştık.Diğerlerini de kesmeyip kart olarak kullandık bir süre.Yapışkanlı evanın rahatlığını keşfedince yapboz yapabilirim diye düşündüm.

SAM_6193

Evayı tersinden çevirip resmin ölçüsüne göre kestim ve yapıştırdım.Bu resmi daha önceden kestiğim için birleştirip yapıştırdım.Ama diğerlerini bütün olarak yapıştırdım daha kolay oldu.

SAM_6203

Zemin olarak siyah,beyaz ve gri seçtim.

SAM_6204

Bu da alt zemini beyaz olan sevimli köpeğimiz…

SAM_6205

Muhabbet kuşumuz…

İsterseniz tam ölçülerde kesip evayı göstermeyebilirsiniz.Ama ben tam ucundan kesersem laminasyonda açılmalar olabilir diye biraz pay bıraktım.

SAM_6206

Arkadan ve önden görünüşü…

SAM_6194

Bunlarda yeni yaptığım 2 parçalı yapbozlarımız…

Çok güzel ve pratik oldu.Açıkçası farklı konularda kendim yapmayı düşünüyorum artık.Gülse yapbozu çok seviyor.Bu şekilde çoğu kavramı öğrendik.Şimdi istediğim resimlerle,istediğim parçada yapbozlar yapabilirim.

Zemine normal evadan kullanıp kendiniz de yapıştırabilirsiniz ama yapışkanlıların yapışma gücü çok fazla hiç açılma olmadı.Yapı olarak da yumuşak olduğu için kolaylıkla yapabiliyor bizim minik.

Biz beğendik,sizlere de tavsiye ediyoruz.

Fikir olsun diye…

Gülse 19 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to Yapboz Yapımı

  1. Damla dedi ki:

    merhaba, gerçekten harika çalışmalar olmuş. ayırdığınız zamana hayran kaldım. Elinize sağlık.
    Ancak bu hayvan resimleri gerçekten hem çok gerçeğe yakın hem de çok sade. Bu resimleri nereden bulabiliriz.

  2. Damla dedi ki:

    Merhaba, elinize emeginize saglik. Harika uygulamalar yapmissiniz. Hepsi cok guzeller! Bu hayvanlari nereden bulabiliriz bastirilabilir sekilde acaba

    • güldane dedi ki:

      Cok tesekkur ederim, begenmenize sevindim. Resimleri nerden aldigimi hatirlamiyorum ama bilgisayarımda vardir mutlaka.su anda tatildeyim müsait olur olmaz bulup yaziya link aticam ya da resimleri eklemeye çalışacağım. Ekleyince yorumdan yazarim size.

      • ayten dedi ki:

        Merhabalar. Elinize saglik cok guzrl hepdi. Ben de 24 aylik oglum icin yapmayi dusunuyorum InsaAllah. Laminasyon filmini nasil kullandiniz acaba?

      • güldane dedi ki:

        Merhabalar sitede laminasyon kaplama yazim var orda ayrıntılı anlattim bakabilirsiniz laminasyon kaplama diye aratin

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

