Suluboya Bardaklarıyla Renk Çalışması

Gülse boya yapmayı çok seviyor,sürekli yapmak istiyor ama başına geçince de aklına estiği gibi hareket ediyor :)Özellikle suluboya yapmayı (içinde su var ya biraz da ondan)çok seviyor.Ben de bu suluboya bardaklarını görünce hemen aldım.Özelliği kapaklı ve açılır kapanır olması.Fırça koymak içinde üstünde bir bölmesi var.

SAM_6230

Bir süredir bunlarla oynuyoruz ama boya için değilde hem renk çalışması hem de kapak açma kapama ile ilgili.Kapaklarını kendi açıp kapatıyor.Suluboya için de kullandık ama bugün başka bir etkinlik olan renk eşleştirmesi çalışması için yazıyorum sizlere.

SAM_6237

Kapakların içine rengine göre bir şey atmalı ama ne diye düşünürken aklıma uzun zaman önce aldığım ama Gülse’ye henüz göstermemiş olduğum renkli fasülyeler geldi.Önce en bilindik renkler olan sarı,kırmızı ve yeşille olanları yaptık.

SAM_6239

Tabi aktarma çalışmalarının vazgeçilmesi ördeğimizi de yanımıza alarak!!!Ördeğe mama verelim demezsem ve yedirmezsek bu tür çalışmaları yapmıyor daha önce bahsetmiştim ben de böyle bir oyun oynatıyorum ona.Rengine göre fasülyeleri bardaklara attık.

SAM_6241

Sarıyı bitirdikten sonra maviyi de ekledim.Onları da aktarmayı başardık.

SAM_6244

Sonlara doğru sıkılmaya başladı,ben de yardımcı oldum.Ördeğimizin yanına at da geldi bir ara 🙂

SAM_6246

Bu da bitmiş hali…

Verimli bir çalışma oldu,ama sıkılma oranı çok fazla.Bu yüzden fasülyeleri çok koymamak lazım,yoksa çalışma yarım kalabilir 🙂

Fikir olsun diye…

Gülse 19 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Suluboya Bardaklarıyla Renk Çalışması

  1. Geri bildirim: Pratik Boyama (Aquadoodle) | minik kuşum gül-se

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

