Çocuk Odası Kapısı Dekorasyon Önerisi

Çocuk odası dekorasyonu için yapabileceğiniz binlerce seçenek var,imkanlarınız ve beğenileriniz ölçüsünde bunları gerçekleştirmeniz olası.El emeği göz nuru çalışmaları seven ben kapı için de farklı bir dekorasyon uyguladım.

Daha önce farklı bir şekilde kullanıyorduk kapımızı ama yeni bir şehre,lojmana taşınınca yeni bir yüz kazandırdık Gülse’nin odasına.

İşe önce kapıyı beyaza boyamakla başladık,bunun için Polisan parlak beyaz boya kullandık.Sonrasında kapının üzerindeki cam bölmeleri kırmızı A4le kapladım.

SAM_6316

Bunu yaparken silikon tabancası kullandım,bu tamamlanmış hali.

SAM_6317

Cam bölmelere kolajlayıp 15×21 boyutunda çıkarttığım resimleri yapıştırdım,biraz aralık bıraktım kırmızı renkler gözüksün diye.

SAM_6327

Hemen yan tarafa 3 boyutlu kanatlı şirin kızların stickerlarını ve Gülse’nin resimlerinden oluşan LOVE kolajını yapıştırdım.

SAM_6328

Biraz daha yakından bakacak olursak bu üstten ilk kısım…

SAM_6329

Bu da alttan görünümü…(biraz parlama olmuş resimlerde kusura bakmayın 🙂

SAM_6330

Bu figürleri seçmemin sebebi Gülse’nin odasının kelebek ağırlıklı olması.Kanatlı kızlar da bir farklılık kattı kapımıza.

SAM_6332

Love kolajının yakından görünüşü…

SAM_6333

Mütevazi olmak istiyorum ama biz çook beğendik,gidip gelip bakıyoruz kapıya :)Odasında zaman geçirmeyi çok seven Gülse kapısını kapattırıp resimlere bakıyor ve onlarla ilgili konuşmaya çalışıyor.Özellikle önceden kağıtla kaplamamın sebebi de hem resimler daha çok ortaya çıksın hem de karanlıkta uyumayı seven Gülse’ye odasını daha karartsın diyeydi.

Değişiklik arayanlar için fikir olsun diye…

İlgili Yazılar

*Kendin Yap
*Bebek Hazırlıkları
*Tül kapı süsü

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı BEBEK HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

