Mıknatıslı Resim Yapma Tahtası

Uzun süredir aklımda olan,çok amaçlı kullanımı olan ve uzun ömürlü kullanabileceğimizi umut ettiğim bir oyuncak ; Mıknatıslı resim yapma tahtası.

Tahta çift taraflı,hem kara tahta hem de beyaz tahta mevcut.Yani hem tebeşirle hem de tahta kalemiyle yazılar yazabileceğiniz tahtaları var.

Kara tahtamız şöyle ;

SAM_6416

Beyaz tahta da bu şekilde ;

SAM_6417

Kutunun içinde farklı resimler yapmak için şekiller mevcut.Parçası çok fazla.O kadar ki ben bir kısmını çıkardım sadece,hem kafası karışmasın,hem de parçaları kaybolmasın diye.Ara ara diğer parçalarını da çıkarmayı düşünüyorum.

Bonibon şeklindeki mıknatıslar bize ait.Onlarla da güzel oyunlar oynuyoruz,ama sete ait değil onu belirtmek istedim.

Yaptığımız eserlerden bazıları ;

SAM_6418

SAM_6419

Bir de oyuncağın içinde böyle bir kağıt var,içinde şekil desenleri mevcut.Ordan bakarak da güzel resimler oluşturmak mevcut.Çok faydası oluyor bu şekillerin.Gülse bir şey istediğinde hemen yapıyoruz.

SAM_6420

SAM_6421

Gülse henüz bu kağıttan bakarak yapamıyor ama kendisi basit resimler yapabiliyor.Genel olarak beğendik.Sadece tahtası biraz daha büyük olsaymış süper olurmuş.Özellikle nokta ve mıknatıs çalışmaları da yapıyoruz biz bu tahtayla.Azıcık daha büyük olsaymış A4 kağıdımızı tam sığdırabilirdik 🙂

Ben bu oyuncağı Oyuncak Annesi’nden aldım. https://www.facebook.com/OyuncakAnnesi?fref=ts. Alışveriş konusunda bir sorun yaşamadık,çok çabuk kargoya verildi.Sadece bulunduğumuz yerdeki Aras kargo yetkilileri sebebiyle biraz gecikme oldu o kadar.Ona da alıştık artık napalım 🙂

Ayrıca oyuncaklarımızın içinde bir adet hediye yapboz vardı.Bu güzel hediyesi için de Oyuncak Annesi’ne teşekkür ediyorum.

Fikir olsun diye…

Gülse 19 aylık

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Mıknatıslı Resim Yapma Tahtası

  1. jale dedi ki:

    Ben de bundan almak istiyordum fakat bitmişti. Başka nereden bulabilirim acaba bir fikriniz var mı?

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

