Pratik Boyama (Aquadoodle)

Bizim uzun zamandır yaptığımız ve ikimizin de çok zevk aldığı bir boyama etkinliği.Gülse zevk alıyor,çünkü boyama yapıyor ben zevk alıyorum çünkü Gülse mutlu ayrıca hiç bir yer kirlenmiyor 🙂

Nasıl mı?
İhtiyacımız olan desenli peçete,su ve fırça…

SAM_6232

Desenli peçeteyi tersten yerleştiriyoruz tepsiye.Ben sulu bir etkinlik olduğu için tepsi kullanıyorum genelde.Suyun dökülmesi durumunda herhangi bir sıkıntı olmuyor.

SAM_6233

Sonrası da miniğe kalmış.Fırçayı suya batırıp batırıp boyuyor.Herhangi bir boya kullanmamamıza rağmen ortaya bir desen çıkmış oluyor ve bebek çıkacak sonucu merak ettiği için boyamaya devam ediyor.

SAM_6234

İşte ortaya çıkan sonuç…

SAM_6236

Uzun zamandır Gülse ne zaman boya yapmak istese hemen kolaya kaçıp bunları çıkarıyorum,çok pratik,suyu seven çocukların yapmayı isteyeceği bir etkinlik.Daha önce kırmızı rengi öğrenirken kırmızı boyalı suyla yapmıştık.

SAM_5981

Farklı desenlerde peçeteleri de boyamıştık minik kuşumla.

SAM_5743

SAM_5746

Hiç vakit kaybetmeden denemelisiniz.Suluboya için kullandığımız bardaklar da çok pratik,açılır kapanır ve dökülme ihtimali çok yok.Daha önce burada bilgi vermiştim bardaklarla ilgili.

Fikir olsun diye…

Gülse 19,5 aylık(ama biz önceki aylarda da yapıyorduk bu etkinliği)

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi
*Baskı Boya Seti
*Rolon Boya

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

