Meraklı Minik ” Tavşanlar “

Uzun zamandır Meraklı Minik dergisi alıyoruz ama ilk defa bu ay bize uygun etkinlikler denk geldi.Bu ayın konusu Tavşanlar.Dergide geniş bir şekilde ele aldığı için ev okulu konularımızdaki hayvanı tavşan seçtim.Hazır etkinlikler varken tavşanı da aradan çıkaralım,hem eğlenelim hem öğrenelim diye düşündüm 🙂

Öncelikle ilk sayfalarda verilen tavşanlar ile ilgili bilgileri okuduk Gülseyle.Anne ve bebekleri gösterdik,annenin yuvayı kurmasını ve bebeklerini beslemesini resimlerle gösterdik.

8768b3f2-b0b5-4fb7-97bd-e34929ff436cwallpaper

Ardından farklı sayfalarda verilen tavşan resimlerine baktık,verilen bilgileri okuduk.Renklerini gösterdik.

c1bd21fe-c6d8-4631-9fb9-55a424851ff0wallpaper

Derginin verdiği ekler arasında sticker sayfası var.Verilen sayfanın birinde tavşan eşleştirme çalışması var.Her sütunda bir tavşan eksik.Onu bulup yapıştırmamızı istiyor.

SAM_6335

Gülse’ye ne yapacağını anlattım ve tavşanları gruplandırmasını ve boşluğa gelmesi gereken tavşanı göstermesini istedim.Gösterdi,ben de eline verdim stickerı o yapıştırdı.

SAM_6427

Tavşanların yapıştırıldığı sayfa…

SAM_6526

Ardından 2 sayfada bize verdiği talimatlar doğrultusunda sticker ekindeki tavşanları istenilen yere yapıştırması ile ilgili bir çalışma daha var.Ben Gülse’den sorduğum hayvanları göstermesini istedim.Su içen tavşan nerde,anne tavşanın yanına bebekleri koyalım,hangisi mama yiyor gibi sorularla doğru tavşanı bulmasına yardımcı oldum ve alıp onları dergiye yapıştırdık.

cdce88b3-dedc-4941-bc93-a2529f352492wallpaper

Bu etkinlik tam bize göreydi,sıkılmadan yaptık beraber.

0b350e97-6da4-4bf8-b67d-ad64c04603a9wallpaper

Son olarak derginin verdiği kartlar Sıçrayan Hayvanlar Eşleştirme Kartları.Bu ay artık tam olarak eşleştirme yapabiliyor Gülse.Bunlar yaptık ve dergimizdeki tavşan etkinliklerini şimdilik bitirdik.

Farklı çalışmalar da var dergide,onları da yaptıktan sonra en kısa zamanda paylaşacağım.

Fikir olsun diye…

Gülse 19,5 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

