Ev Okulu Son Çalışmalarımız

Ev okulu proramımız dahilinde yaptığımız çalışmalar çoğaldı.Vakit kaybetmeden aradan uzun zaman geçmeden uygulamak isteyenler olabilir diye paylaşmak istiyorum.

1)Yüzün Bölümlerini Yerleştirme

Vücudun Bölümleri kapsamında yaptığımız çalışmalardan biri.Boş olarak aldığım yüz resmine göz,burun ve ağız yerleştirdik.

SAM_6199

Sonra yanlarına kulaklar da yaptık.Hatta kulak olarak yaptığımız nesneleri sonra toka olarak da kullandık.Arada göz rengini değiştirerek de yerleştirme yaptık.Yapıştırmadık sadece koyduk,ben sordum nerde olmalı nereye koyalım diye Gülse gösterdi ve yerleştirdi.

SAM_6200

Ardından vücudun bölümleri ile ilgili nesneleri eşleştirme yapalım dedik.Ama bu kısım çok uzun sürmedi.Tek tek nesneleri sordum,Gülse gösterdi ama yerleştirmek istemedi.Biz de sıkılan miniği zorlamadık ve kaldırdık.

SAM_6201

2)Oyun Hamurundan Tavşanlar

SAM_6439

Tavşan kalıbımızdan oyun hamuruyla şekiller çıkardık.Bastırıyor Gülse ama tam olarak çıkaramıyor.Burda ben yardımcı oldum.

SAM_6441

Sonra tavşanlarımıza gözlerini yerleştirdi Gülse.

3)Oyun Hamuruyla Vücudun Bölümleri

Kırtasiye ziyaretlerimden birinde bulduğum Vücudun bölümleriyle ilgili oyuncaklarımız şu aralar favorimiz.Hamur hamur diye geliyor Gülse.Hemen bunları çıkarıp oynuyoruz.

SAM_6491

Vücudunu ben yapıyorum önce ayakkabıya takıyor.Sonra göz,burun,ağız ve ellerini takıyor.Ardından da şapkasını geçiriyor.

SAM_6493

Ve işte Gülse’nin minik adamları…Biz bunlarla uzun zamandır oynuyoruz.Çok zevk alıyor bu işten.Hem de pekişmiş oluyor tam olarak yerine yerleştiriyor artık.

SAM_6496

4)Araba Boyama

SAM_6506

Boyama işlerinden çok hoşlanan Gülseyle temamızda yer alan taşıt olan araba resmi boyadık.Çıktısını aldığım araba resmini resim defterine yapıştırdım.Arabamızın da yeşil olması sebebiyle biz yeşile boyadık arabamızı.

SAM_6508

Arabanın üzerini bantla kapattım o şekilde boyadık.Amacım sonra bandı kaldırıp etrafı yeşil iç kısmı beyaz bir araba elde etmekti ama malesef bant kağıda çok yapışmış desen kalkabilir diye kaldırmadım,resmi bozmadım.Bu şekilde kaldı 🙂

Yaptığımız daha çok çalışma var,en kısa zamanda kalanını da yayınlayacağım.

Ev okulu konularımızı da hatırlatayım yazıyı bitirirken ;

3978d281-5daa-4e93-8072-c4785bc2c417wallpaper

Fikir olsun diye…

Gülse 19,5 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi
*Meraklı minik tavşanlar
*Kalp temalı etkinlikler

*Temalı çalışmalara giriş

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

