Çeşitli Boyama Çalışmaları

Hafta içi uzun uzun park gezileri yapamayan Gülse haftasonunda havaların yüzümüzee gülmesiyle istediği kadar hopladı zıpladı.Arada en çok puzzle yaptı,kitaplara baktı.İlk arabam’a bindi,sayamayacağım kadar çok oyun oynadı.Bugün de boyamaya ayırdık kendimizi.Akşama doğru dışardan içeri girmek istemeyen miniği ancak boya yapma şartıyla içeri sokabildim.Hal böyle olunca boyama da biraz uzun sürdü.

1)Makyaj Temizleme Pamuğu-Tırtıl Boyama

Makyaj temizleme pamuğunu tırtıl şekli çıkacak şekilde A4 kağıdına yapıştırdım.Yüzünü ve ayaklarını yaptım.

PicsArt_1393171431818

Gülse uyandıktan sonra hangi renk istersin dedim pembe dedi ama pembe boyamız yok bunlardan birini seç diyince de yeşili seçti.Aldı fırçayı eline başladı boyamaya.Pamukların etrafına taşırmamaya çalış dediysem de beni pek dinlemedi.Ben de çok fazla müdahale etmedim.

PicsArt_1393171463673

2)Pon Pon Boyama-Tavşan

Farklı bir boyama tekniği denemek isteyip mandalın arasına pon pon sıkıştırdım ve tavşan resmine bununla benek yapalım dedim Gülse’ye.Aslında bu boyamanın bizde çok uzun sürmeyeceğini biliyordum ama yine de denemek istedim.Söylediğim gibi de oldu.Mandalı açıp sürekli çıkarmak istedi.Şöyle yapacağız diye gösterdim ama kendi istediği gibi davranınca bu boyama çok uzun sürmedi.Arada fırça da kullandı ve bunu da sonlandırdık.

PicsArt_1393171130498

3)Peçete Boyama-Kelebek Yapımı

Ardından uzun zamandır yapmayı istediğim peçeteden kelebeklerimizi yaptık.

Boyama kısmı zorlaşınca baskı kalemlerimizi getirdim.Bunlarla daha kolay oldu.Peçetenin üzerine istediği desenlerle baskı yaptı Gülse.

PicsArt_1393170936588

Sonra ben de onları kıvırıp renkli bantla ortasından yapıştırdım ve kelebek şekli verdim.Çok beğendi minik kuş,baskı yapmaya devam etti.Sonra onları kabına defalarca koydu çıkardı,bantlarla oynadı.

4)Tavşan Boyama

119a5fc2-734c-40c2-878d-921f09464dacwallpaper

Bu tavşanda bir kaç gün öncesinden.Hazır boyama yazısı yazıyorken bunu de eklemek istedim.Çok sevdiği fırçalarla istediği gibi boyadı.Hiç müdahale etmedim.Genel olarak bakmak gerekirse çok fazla taşırmadan boyayabildi.

Fikir olsun diye…

Gülse 19,5 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

