Eşleştirme Çalışmaları

Son zamanlarda Gülseyle sık yaptığımız etkinliklerden biri de eşleştirme çalışmaları.Daha önce yüzüne bile bakmadığı alıp kenara attığı eşleştirme kartlarını artık severek yapabiliyor.

1 yaşından sonra Meraklı Minik almaya başladık ve her ay ayın konusuna göre eşleştirme kartları veriliyor.

1)Meraklı Minik Kartları

İlk resmimiz bunlardan biri…

d5500341-9029-413f-87ae-811d2b569405wallpaper

Diğer kartlarımız da Bilim Çocuk dergisinin eklerinden olan hayvanlar kartları.İçerisinde çok değişik hayvanlar var,isimlerini bile söylemiyorum Gülse’ye ama hadi bunun aynısını bulalım ya da bunu kardeşinin yanına götürelim diyorum hemen yapıyor.Diğeri de sıçrayan hayvanlar kartları.

f2c0a810-c875-4ac8-a151-71110eaedcbbwallpaper

2)Üç Boyutlu Eşleştirme

Daha önce el yapımı hayvanlar kartlarımdan bahsetmiştim.İşte burada.Bunları ve kartlarda geçen hayvan oyuncaklarıyla da çok güzel eşleştirme yapabiliyoruz.

PicsArt_1393355833714

3)Sebze-Meyve Kartları ve Pazara Gidiyoruz Oyunu

Hayvanlarla ilgili elimide bol bol kartlar var.Biraz da sebze meyvelerle ilgili yapmak istedim.Netten çıktısını aldığım sebze ve meyve resimlerini lamine ettim,önce onları eşleştirdik minik kuşla.

20140225_110935

Ardından oyuna sepetimizi de ekledik.Gülse pazara gitmeyi ve gezmeyi çok seviyor.Hadi pazara gidip sebzeleri alalım,sepetimize koyalım dedim.Benim söylediğim sebzeleri sepete attı ve koyduğu sebzenin ismini tekrar etti.

Resim

Ardından elimizde bulunan oyuncak sebze meyvelerle kartları eşleştirdik.

Resim

Bu şekilde çok fazla oyun oynuyoruz gün içinde ama artık resim çekmeme izin vermiyor minik.Çekebildiğim ölçüde yayınlamaya çalışıyorum.

Fikir olsun diye…

Gülse 20 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

