Bir Kaç Düğme Bol Eğlence

Materyal bulma arayışlarimdan birinde karşılaştığım bu büyük düğmelerden ikişer adet almıştım,eşleştirme çalışmalarında kullanabilirim diye düşünmüştüm.Bugün bunlar elime geçti ve sabah gayet de güzel oynadık Gülseyle.

Resim

Önce kitap kutumuza ben birer tane koydum ve eşlerini bulmasını istedim minik kuştan.Bazı renkler özellikle mavi ve yeşil birbirine çok benzese de kolaylıkla eşleştirdi Gülse.Hatta bitirdikten sonra 2 kere daha tekrarladık,arada renklerini de söyledik.

Resim

Sıkılma sinyalleri verince oyuna hamurlarımızı da dahil ettik.Yan yana iki tane makarnayı yerleştirdim hamura ve düğmelerin deliklerinden geçirmesini istedim.Uzun olanlardan aslında çok hevesle geçiriyorduk ama uzun olduğu için zor geçiriyordu ben de makarnaları böldüm.

Resim

Parçalanınca büyü bozuldu 🙂 ve geçirmek istemedi Gülse.Kaldırmak üzereyken oynamaya devam etmek istedi.Bu sefer de düğme baskısı yaptık.Tam o sırada bir baktım bu sefer de baskısını yaptığımız düğmelerin deliklerinden sayı çubuklarını geçirmeye başladı yaratıcı minik.Asıl yapmak istediğim şeyi kendi yapmış oldu böylece.Hepsinin iki deliğinden de geçirdi.O bitirdikten sonra da ben üzerinden diğer düğmeleri geçirdim,o da bazılarında bana eşlik etti.

Beklediğimden daha uzun sürdü bunlarla oynamak,gün içerisinde de oynamak istedi.Anlaşılan şu sıralar bizi biraz oyalayacak bu düğmeler.Minik parmaklarımızı ve kaslarımızı da çok çalıştıracak bir etkinlik…

Fikir olsun diye…

Gülse 20 aylık

İlgili Yazılar
*Montessori ve bebek gelişimi

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

